Toon posts:

Foutbericht aangaande DualCoreCenter

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van beginnende tweaker:
nieuw bakske

Moederbord MSI P65 Platinum
Processor : Intel Core2Duo processor E6400

Het lijkt erop dat alles al een beetje loopt (Windows XP al in ) maar er zitten fouten in ( BIOS instellingen ? )
Er was bij de installatie CD-rom van het MSI-moederbord een mopgelijkheid om het progje DualCoreCenter te installeren.
Ik heb dat gedaan en bij het opstarten krijg ik een fout van Windows en dient het programma afgesloten te worden.
Ik zou begot niet weten wat ik daar moet mee aanvangen ...

Groetjes van ®DaddyCool

Verwijderd

Hallo Daddycool,

Ik heb net hetzelfde probleem als jij nu hebt. Ik heb namelijk ook een MSI P965 Platinum en ik krijg ook de hele tijd de foutmelding bij dit programma. Als ik het niet krijg, dan start het programma ook niet op.

Hier kun je zelf denk ik niet veel aan doen, waarschijnlijk is het gewoon een fout in het programma van MSI. We zullen eventueel moeten wachten op een nieuwere versie en hopelijk is het dan opgelost.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lijkt me eerder een softwareprobleem dan een hardwareprobleem. Allereerst is dit een hardwaresubforum, dus zit je hier op de verkeerde plek. Ten tweede geef je veel te weinig info over je software (driverversies, exacte versie XP (met name welke SP en updates)) en wat je zelf zoal geprobeerd hebt om het zinnig te maken dit topic naar een softwaresubforum te verplaatsen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.