Hallo
soryu voor de iets te lange titel maar ik kon het egt niet kleiner maken
Okee ik heb dus mijn computer 3 dagen lang zonder stroom of iets eraan gekoppelt ff weg gezet want ik was mijn kamer aan het veranderen
afijn
ik zet het ding weer terug en ik wil ff mijn mail tjekken en dan doet hij het niet okee ik kijken of chello er weer eens uit lag (dat was niet het geval)
nou ik ook ff kijken of de home server het nog deed die deed het ook
Ik probeerde de server te pingen en toen gaf hij wel een response aan maar daarna steeds timeout bij opdracht
Nu weet ik dat dit een irq conflict is maar ik kan nix vinden in dos doet hij het volgens de drivers prima, maar toch in windos/dos wil hij niet/slecht werken.
En ga nou niet zeggen dat de kabel verkeert is want hij deed het voor dat ik hem had los had gekoppelt prima.
Het is een Realtek RTL8029(AS)PCI Ethernet NIC
Ik draai Win98se
Ik kan wel inetten op mijn pa's comp
Te zien aan dit berichtje (HEHe)
Ik wil graag serieus antwoord wat ik moet inetten (verslaaft)
Mzzls
soryu voor de iets te lange titel maar ik kon het egt niet kleiner maken
Okee ik heb dus mijn computer 3 dagen lang zonder stroom of iets eraan gekoppelt ff weg gezet want ik was mijn kamer aan het veranderen
afijn
ik zet het ding weer terug en ik wil ff mijn mail tjekken en dan doet hij het niet okee ik kijken of chello er weer eens uit lag (dat was niet het geval)
nou ik ook ff kijken of de home server het nog deed die deed het ook
Ik probeerde de server te pingen en toen gaf hij wel een response aan maar daarna steeds timeout bij opdracht
Nu weet ik dat dit een irq conflict is maar ik kan nix vinden in dos doet hij het volgens de drivers prima, maar toch in windos/dos wil hij niet/slecht werken.
En ga nou niet zeggen dat de kabel verkeert is want hij deed het voor dat ik hem had los had gekoppelt prima.
Het is een Realtek RTL8029(AS)PCI Ethernet NIC
Ik draai Win98se
Ik kan wel inetten op mijn pa's comp
Te zien aan dit berichtje (HEHe)
Ik wil graag serieus antwoord wat ik moet inetten (verslaaft)
Mzzls