Toon posts:

problemen met nvflash>go7900gs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er mensen die net als ik problemen hebben met het flashen van hun go 7900gs in een dell insperon 9400?
toen ik al die positieve reacties zag van iedereen die met succes hun 7900gs naar een gtx(gsx)hadden geflashed heb ik dat ook gedaan,zonder succes,ik kreegnamelijk zwart beeld na een restart.
ik heb geprobeerd hem terug te flashen maar dat kon bij mij niet,hat schijnt dat dell er een nieuw type kaart in heeft gezet die naar hetschijnt niet te flashen is.ik zit nu met een laptop van dik 1900 euro waar ik niks meer mee kan.

heeft er iemand een suggestie hoe ik dit nog ongedaan kan maken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:32:
zijn er mensen die net als ik problemen hebben met het flashen van hun go 7900gs in een dell insperon 9400?
toen ik al die positieve reacties zag van iedereen die met succes hun 7900gs naar een gtx(gsx)hadden geflashed heb ik dat ook gedaan,zonder succes,ik kreegnamelijk zwart beeld na een restart.
ik heb geprobeerd hem terug te flashen maar dat kon bij mij niet,hat schijnt dat dell er een nieuw type kaart in heeft gezet die naar hetschijnt niet te flashen is.ik zit nu met een 2 dagen oude laptop van dik 1900 euro waar ik niks meer mee kan.

Hmm.. bios op diskquette zetten en flashen in dos?

Verwijderd

nieuwe 'go' kaart kopen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, je hebt denk ik toch een behoorlijk groot probleem..

1. Je kunt geen PCI kaart erin zetten om terug te flashen
2. go7900GS != 7900GS
3. Je kaart moet wel die snelheden aan kunnen, flashen voegt vrij weinig toe eigenlijk, zeker als je de snelheden nog niet geprobeerd hebt..
4. Hitte zal ook een probleem worden :?

Geen idee hoe die kaarten in een lap zitten, maar als je hem in een desktop kunt hangen, en terug zou kunnen flashen is de boel nog gratis te redden.. Ook blind flashen zou je kunnen proberen..

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
LOL.. in een laptop? ;)

Ik hoop dat hun Technische Dienst niet ziet dat ie geflashed is, anders heb je 1900 door het toilet gespoeld...

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:10:
[...]

LOL.. in een laptop? ;)

Ik hoop dat hun Technische Dienst niet ziet dat ie geflashed is, anders heb je 1900 door het toilet gespoeld...
http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/91f8312d54.jpg

zo ziet zo'n ding er uit, volgens mij kan je gewoon aan de onderkant van je laptop een klepje open maken en dan die kaart vervangen

mja, als ik de ts was :P, had ik hem mooi terug gestuurd onder het mom van DOA .. (mannetjes at the TS van dell kunnen dat toch niet zien :x :

en mezelf heel hard voor m'n kop geslagen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 20:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:32:
ik heb geprobeerd hem terug te flashen maar dat kon bij mij niet,hat schijnt dat dell er een nieuw type kaart in heeft gezet die naar hetschijnt niet te flashen is.ik zit nu met een 2 dagen oude laptop van dik 1900 euro waar ik niks meer mee kan.

Idd je hebt 7 dagen recht om DOA te melden.. dus snel doen.

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:57:
[...]

Idd je hebt 7 dagen recht om DOA te melden.. dus snel doen.
Maar dat recht heb je niet als het niet DOA is, en je er zelf voor verantwoordelijk bent..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:13:
[...]

http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/91f8312d54.jpg

zo ziet zo'n ding er uit, volgens mij kan je gewoon aan de onderkant van je laptop een klepje open maken en dan die kaart vervangen

mja, als ik de ts was :P, had ik hem mooi terug gestuurd onder het mom van DOA .. (mannetjes at the TS van dell kunnen dat toch niet zien :x :

en mezelf heel hard voor m'n kop geslagen 8)7
ziet er anders uit hij word aan de onderzijde met het moederbord verbonden,niet dmv een raiser.
ik kan mijn monitor ook niet op de onboard intel chip aansluiten omdat de aansluiting niet op het moederbord zit gesoldeerd :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 21:21 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/3940/aansluitingenqf1.jpg

vertel me niet dat er geen sub-d/dvi op zit want daar geloof ik geen hout van

van dell.com

code:
1
2
3
# Video: 15-pin monitor connector
# Digital Video Interface (DVI)
# S-Video: 7-pin mini-DIN connector

http://www.dell.com/conte...bsd&~section=specs#tabtop

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 05:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 05:21:
[afbeelding]

vertel me niet dat er geen sub-d/dvi op zit want daar geloof ik geen hout van

van dell.com

code:
1
2
3
# Video: 15-pin monitor connector
# Digital Video Interface (DVI)
# S-Video: 7-pin mini-DIN connector

http://www.dell.com/conte...bsd&~section=specs#tabtop
als ik mijn monitor op vga of dvi aansluit krijg ik 2bits ofzo of 16kleuren met chaotische vlakken

Verwijderd

Topicstarter
h

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2007 21:50 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 09:29:
heb met dell gebeld en ik kan mijn apparaat inruilen voor een nieuwe,dank je DELL

top _/-\o_ _/-\o_
...Totdat ze zien wat er echt mee gebeurd is, als je pech hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:17:
[...]

...Totdat ze zien wat er echt mee gebeurd is, als je pech hebt ;)
woensdag is mijn laptop door ups opgehaald en ik had vrijdag alweer een nieuwe.....
wat een geluk!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
[/url] http://home.tele2.es/jlgm/peng.html
daar is hij dan de juiste roms voor de rev1 van de 7900gs ,met deze rooms is de nieuwe versie van de 7900gs wel te flashen!!!
Pagina: 1