Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Shopsurvey entry verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik heb gisteren een uitgebreid verslag gemaakt van mijn ervaringen bij Progress automatisering. Ik wilde het stukje nog eens doorlezen, maar kom tot mijn verbazing tot de ontdekking dat mijn entry is verdwenen.

Het was niet een positief stukje, maar er stond wel precies in wat er gebeurd was. Hoe kan dit nu verdwenen zijn?

http://tweakers.net/shopsurvey/107

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Van het verwijderen van een ShS krijg je volgens mij altijd een mailtje op het adres dat in je profiel staat :) .

DM!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je hebt er gisteren inderdaad een mailtje over gekregen :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Er is inderdaad een mail over gestuurd. Mocht je die niet ontvangen hebben (mailadres misschien niet meer juist in profiel), wijzig dan je profiel even en laat het even weten zodat de mail doorgestuurd kan worden. :)

Als er dan vragen of opmerkingen zijn, dan kan je het beste even reageren op die mail, zodat extra uitleg gegeven kan worden :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry klopt... Ik had die mail box al enkele weken niet meer bekeken.. Ik begrijp ook de reden.

Dit is vast al 100x uitgelegd, maar stel dat deze bestelling qua levering nooit afgerond gaat worden omdat later definitief blijkt dat de levering niet meet doorgaat. Kan dan de shopsurvery (exclusief namen, besefte me de impact even niet op het moment van schrijven) dan wel worden ingevuld?

Ik vind namelijk dat dit soort praktijken niet mogen voorkomen en zou dan ook graag andere potentiële kopers waarschuwen waar ze aan beginnen. Shopsurvey is daarbij een goede tool, ook om de winkel zelf even weer op z'n plaats te zetten.

Deze zaak is namelijk echt zeer, zeer onprofessioneel bezig (geweest) en liegt gewoon staalhard in je gezicht.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:38:
Sorry klopt... Ik had die mail box al enkele weken niet meer bekeken.. Ik begrijp ook de reden.

Dit is vast al 100x uitgelegd, maar stel dat deze bestelling qua levering nooit afgerond gaat worden omdat later definitief blijkt dat de levering niet meet doorgaat. Kan dan de shopsurvery (exclusief namen, besefte me de impact even niet op het moment van schrijven) dan wel worden ingevuld?

Ik vind namelijk dat dit soort praktijken niet mogen voorkomen en zou dan ook graag andere potentiële kopers waarschuwen waar ze aan beginnen. Shopsurvey is daarbij een goede tool, ook om de winkel zelf even weer op z'n plaats te zetten.

Deze zaak is namelijk echt zeer, zeer onprofessioneel bezig (geweest) en liegt gewoon staalhard in je gezicht.
Je mag een shopsurvey plaatsen zodra er een statische situatie is ontstaan. Dat wil dus zeggen dat de bestelling is afgerond (eventueel in de vorm van een afgeronde annulering), of dat er voor minstens ongeveer 3 weken geen voortgang is. Dat laatste wil dus zeggen dat een shop bijvoorbeeld al drie weken niet reageert, terwijl je zelf wel genoeg pogingen hebt gedaan om contact op te nemen. Of dat je steeds hetzelfde (automatische) antwoord krijgt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk.. Thanx!
Pagina: 1