Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] Product survey verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De voorbije maanden heb ik een aantal product surveys geschreven. Ik doe dit graag en ik lees ook vaak de surveys van anderen.

Vandaag wou ik nog eens even langs mijn survey van een router wandelen en nu krijg ik de foutmelding:
Na lang zoeken hebben wij helaas moeten constateren dat de door jou opgevraagde survey niet bestaat of onder embargo is.
Het gaat om deze survey.

Het aanpassen van de survey blijkt ook niet mogelijk te zijn. Dan krijg ik de fout:
Het invullen van surveys in deze productcategorie is niet mogelijk.
Alvast bedankt :)

• Admiral Freebee
  • Niet online
*kickje* O-)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een kickje geven is niet nodig, het wordt gelezen. Laat dit voor mij een stv zijn, want ik heb op dit moment geen tijd om daarnaar te kijken. Het heeft in iedergeval mijn aandacht :).

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik heb een aantal dagen terug een topic gelezen over wat "foute" surveys.

Er zijn toen een aantal verwijderd / opgeschoond.
Héél misschien zat de jouwe daarbij.

- knip -

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is geen verwijderde of een survey die terug onder embargo is gezet, want zijn survey staat vermeld op zijn Gallery. Het is volgens mij een probleem waar we eerder tegenaan zijn gelopen, waarbij er hulp in moet worden geroepen van iemand met rechten om in de database te duiken. Die hulp is onderweg.

• Admiral Freebee
  • Niet online
Geweldig :) Bedankt!

En dat het een "foute" survey is, zou me heel onwaarschijnlijk lijken aangezien hij goedgekeurd is als user review en ik veel moeite steek in het schrijven van een survey.

@Raymond P: no offence taken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-01-2007 12:30 ]

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43
Oh, zo had ik het niet bedoeld hoor. Je surveys zien er gelikt uit.
Ik dacht meer aan "per ongeluk" ofzo.

- knip -

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 21:42
http://tweakers.net/productsurvey/132311

Weer eentje.. Vind het maar raar.. Hij staat er wel, maar ze zijn toch gewist.. Raar.. :s

_@/'

Pagina: 1