Office 2003 Pro naar 2007 student behoud programmas 2003

Pagina: 1
Acties:

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik heb Office 2003 Professional en wil over naar Office 2007 Home and Student.

Nu bevat de Professional meer programma`s dan de Home and Student versie. Is het mogelijk om de programma`s van Office 2003 Professional te installeren zonder Word, Excel en Powerpiont? Dat ik deze dus erna installeer met de Office 2007 installatie?

Ik wil dit graag weten omdat ik voor school soms Acces en Outlook nodig heb. De versie met deze programma`s is duurder dan de Home and Student. Voor Office is er geen Anytime upgrade dus wil lierver geen miskoop doen.

De site van MS vermeld wel dat je kan upgraden maar niet of de oude programma`s blijven werken. Op Google krijg ik alleen informatie over wat er nieuw is. Ook heb ik gebeld naar diverse winkels maar daar krijg ik vaak het antwoord dat ze het niet weten, sommige zeggen dat ik op de site van MS moet kijken of dat ze pas de 31 ondersteuning geven.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04
Toen ik van Office XP naar 2003 ging, kon je kiezen om oude versies te laten staan. Alleen bij Outlook mocht dat niet, daar werd ie echt vervangen. Wie weet gaat dat bij 2007 net zo?

No production networks were harmed during this posting

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

paella schreef op zondag 28 januari 2007 @ 08:38:
Toen ik van Office XP naar 2003 ging, kon je kiezen om oude versies te laten staan. Alleen bij Outlook mocht dat niet, daar werd ie echt vervangen. Wie weet gaat dat bij 2007 net zo?
Dat gaat inderdaad zo :)

Bij Custom install kan je kiezen alle Office programma's te laten staan, met inderdaad uitzondering van Outlook.

Ik heb op mijn PC Office 2007 en Office 2003 staan. Was voor de zekerheid, inmiddels kan ik 2003 wel verwijderen.

Verwijderd

En wat is de reden dat er in Office 2007 geen Outlook meer zit, maar wel in 2003?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04
Zit er wel in, maar je kan 2003 niet meer laten staan, terwijl dat met Word, Excel, etc wel kan. Je kan alles dus dubbel geinstalleerd hebben staan, behalve outlook, die MOET naar 2007.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

sorry, ik bedoel natuurlijk in de studenten versie

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 23:40:
sorry, ik bedoel natuurlijk in de studenten versie
Omdat Microsoft een alternatief heeft voor Outlook namelijk Windows Mail. Dit zit standaard in Windows Vista. Outlook is nu voor bedrijven of mensen die voor Outlook extra willen betalen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Pagina: 1