Toon posts:

PS2 of Xbox360 of misschien een Wii

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een (Luxe) probleem.
Ik ben binnenkort jarig en zit te denken aan een Console. Ben het zat om telkens mijn PC te upgraden, bugs op te lossen etc en wel zo gezellig in de huiskamer.

Maar op op Topic te blijven Ik twijvel tussen de PS2 en de Xbox360 (en misschien een Wii), PS3 is nog niet uit en te duur.

Ik heb geen HDTV dus dat hij 1080i kan zal me een worst wezen, heb overigens wel een goede 36 inch Breedbeeld pixelplus beeldbuis tv. en natuurlijk surround geluid.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de 3, behalve de prijs natuurlijk.? is het beeld en/of geluid en/of games etc nu echt zoveel beter? (en nee hoef niet de technische Mb en pixel shader specs etc te horen, dit zegt mij namelijkj helemaal niets)

een PS2 kan ik nu 2e hands krijgen voor 150 euro met zo'n 10 a 15 spellen, een Xbox360 400 euro met 2 spellen, Wii nog niet echt naar gekeken.

Oh heeft iemand ervaring met de beeld en geluidskwaliteit van de Wii tov de PS2 en Xbox360?

Verwijderd

tja zelf twijfel ik ook.
Maar ik denk dat het een wii word .
Goed voor mijn lichamelijk oefeningen.
En als ik met mijn broertje speelt (17jaar) kan ik hem rustige een bloed neus meppen en de wii de schuld geven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

(en nee hoef niet de technische Mb en pixel shader specs etc te horen, dit zegt mij namelijkj helemaal niets)
Dan zit je hier een een hardwaresubforum van Gathering of Tweakers wel op de verkeerde plek te vragen...

Over beeld en geluid zouden we je namelijk alleen met technische specs kunnen vervelen en de games zijn hier off-forum (en ook behoorlijk subjectief).

Sowieso verwachten we dat een Tweaker zelf in staat is dit soort info zelf op te zoeken en dan zelf een keuze te maken :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.