Toon posts:

[printer] even niet geprint en nu brakke prints

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Canon Pixma IP 1500 printer.
Ik gebruik meestal die b merk catridges omdat die zo goedkoop zijn.

Echter nu heb ik een tijdje niks geprint, en nu krijg ik hele brakke prints, met lijnen door de tekst heen enzo.

Ik heb alle tools van de software uitgevoerd enzo, kwa cleaning en alingment maar dit helpt niet.

Is er nog iets wat ik kan doen zodat ik deze catridge toch nog op kan maken?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Al de cartridge schoongemaakt? Ik ken de cartridges van Canon niet, maar met m'n HP printer heb ik het zelfde als die een tijdje niets doet, cartridge eruit, en de handel met natte wattenstaafjes schoonmaken. Werkt hier prima.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:31:
Al de cartridge schoongemaakt? Ik ken de cartridges van Canon niet, maar met m'n HP printer heb ik het zelfde als die een tijdje niets doet, cartridge eruit, en de handel met natte wattenstaafjes schoonmaken. Werkt hier prima.
ga ik nu uitproberen thx! Laat wel weten of dat helpt :)

Verwijderd

Topicstarter
Jammer werkt niet.

Ik heb 3x een normale reiniging nog gedaan en 1x de forsere reiniging (kost veel inkt). Maar resultaat is nog steeds brak. En nu is de catridge ook nog eens leeg, dus dat wordt een nieuwe halen maandag :P

Verwijderd

Waarscijnlijk is je printkop gewoon verstopt en/of je inkt opgedroogd.
Het beste dat je kan doen is nieuwe inkt halen. en ik weet niet of dit type een vast kop heeft of dat deze op de cartridge zit maar dacht op de cartridge en dan is je probleem meteen opgelost met een nieuwe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:58:
Waarscijnlijk is je printkop gewoon verstopt en/of je inkt opgedroogd.
Het beste dat je kan doen is nieuwe inkt halen. en ik weet niet of dit type een vast kop heeft of dat deze op de cartridge zit maar dacht op de cartridge en dan is je probleem meteen opgelost met een nieuwe ;)
ja zijn gewoon losse catridges zijn maar 5 euro ofzo. Even nieuwe halen, en voortaan gewoon iedere week 1 print doen om dit te voorkomen
Pagina: 1