Asus A7N8X-E Deluxe start niet, chipset word erg warm

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Een vriend van me heeft mijn Asus A7N8X-E Deluxe overgenomen. Voordat ik hem uitbouwde waar hij bij was deed hij het perfect. Hij thuis vol verwachting alles aansluiten, maar wat blijkt: het moederbord gaat niet aan! Hij merkt wel dat de NVidia chipset erg warm word. Hij heeft al allerlei dingen geprobeerd: BIOS reset volgens de handleiding, met RAM of zonder RAM op het moederbord, met of zonder harde schijven aangesloten, geen AGP en PCI kaarten, maar tervergeefs, het ding geeft geen ene kik.
Weet een van jullie misschien wat het zou kunnen zijn? Dat het moederbord ineens dood is lijkt me wel erg raar...

edit:
Het groene powerlampje op het moederbord zelf brandt wel gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door MacBreQ op 27-01-2007 21:29 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Allereerst ontbreken de verder systemspecs, dus veel zinnigs kunnen wij ook niet zomaar zeggen.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin hiermee, ga alles rustig na. En als dat niet werkt kom dan terug met een uitgebreide startpost van wat je gedaan hebt en alle nuttige info van het systeem :)

[ Voor 8% gewijzigd door Kawaii op 27-01-2007 21:30 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals Kawaii al aangeeft, hier kunnen we bij gebrek aan info van jouw kant weinig mee :o

Begin eens met alles in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen. Grote kans dat je er dan zelf uitkomt. Lukt dat echt niet, dan mag je hier een topic openen, maar geef dan volledige specs en geef ook exact aan tot hoe ver je gekomen bent met de troubleshooter en waarom je het dan nog niet weet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.