Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ja dat hyeb ik ook wel gelezen, maar mijn naam veranderd niet, aleen het uitelijk van het woord..
het blijft psygho ook al wil ik het nu zo
PsYgHO
tis en blijft hetzelfde!, aleen het uiterlijk is nu beter...
moet dan DE-registreren en dan weer Registreren met deze naam.. das toch kul??
ik bedoel van psygho naar jan lap in mijn ko.. ja dat is wat anders... maar dit ??
het blijft psygho ook al wil ik het nu zo
PsYgHO
tis en blijft hetzelfde!, aleen het uiterlijk is nu beter...
moet dan DE-registreren en dan weer Registreren met deze naam.. das toch kul??
ik bedoel van psygho naar jan lap in mijn ko.. ja dat is wat anders... maar dit ??
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Je naam verandert wel.. Als ie niet veranderd dan hoeft er niks veranderd te worden toch
?
ja ja , maar er veranderd niet aan het woord, uitsprak blijft het zelfde .. ook de volgorde van den letters blijft gelijk...Op zaterdag 03 februari 2001 21:18 schreef IceStorm het volgende:
Je naam verandert wel.. Als ie niet veranderd dan hoeft er niks veranderd te worden toch?
ben je nu zo dom... of doe je aleen maar zo
Nee ik snap wel wat je wil... Maar het gaat er gewoon om dat er hoe dan ook 'veranderd' wordt.. Dat de uitspraak hetzelfde blijft boeit geen ruk...Op zaterdag 03 februari 2001 21:20 schreef psygho het volgende:
[..]
ja ja , maar er veranderd niet aan het woord, uitsprak blijft het zelfde .. ook de volgorde van den letters blijft gelijk...
ben je nu zo dom... of doe je aleen maar zo
Oh, ik weet niet wat jij dom vindt maar ik vindt mezelf iig niet dom
Pagina: 1