Ik heb een systeem waar ik zelf 100% tevreden mee ben, voor de toepassingen die ik gebruik werkt alles snle en naar behoren, dus een nieuw systeem aanschaffen is voorlopig niet van toepassing.
Specs:
Case NZTX Lexa
Voeding Tagan 330W
Mobo MSI KT4 Ultra
CPU Athlon 2800+ Barton
Geheugen 1024 mb
En verder wat ander ik denk niet terzake inhoud.
Als videokaart een Sapphire ATI Radeon 9600 Pro Atlantis 256 mb
En daar gaat het nu om...
Ik heb Vista geinstalleerd en dat draait probleemloos, een de `Vista Score` om het zo maar even te noemen isa van alle onderdelen tussen 3.5 en 4, alleen van de Videokaart dus maar 1...
Met als gevolg een totaalscore van 1.
Aero draait wel, maar toch zou ik liever een wat snellere videokaart hebben om deze score te verhogen en daarmee dus ook de performance in Vista
Ik zoek dus een AGP kaart die daaraan voldoent, budget max. 100 euro.
Ik heb hier al gezocht en ook op andere plekken op internet, maar zou toch graag jullie advies hebben.
Voor welke AGP kaart binnen mijn budget kan is het beste kiezen, gebruikt mag uiteraard ook.
Specs:
Case NZTX Lexa
Voeding Tagan 330W
Mobo MSI KT4 Ultra
CPU Athlon 2800+ Barton
Geheugen 1024 mb
En verder wat ander ik denk niet terzake inhoud.
Als videokaart een Sapphire ATI Radeon 9600 Pro Atlantis 256 mb
En daar gaat het nu om...
Ik heb Vista geinstalleerd en dat draait probleemloos, een de `Vista Score` om het zo maar even te noemen isa van alle onderdelen tussen 3.5 en 4, alleen van de Videokaart dus maar 1...
Met als gevolg een totaalscore van 1.
Aero draait wel, maar toch zou ik liever een wat snellere videokaart hebben om deze score te verhogen en daarmee dus ook de performance in Vista
Ik zoek dus een AGP kaart die daaraan voldoent, budget max. 100 euro.
Ik heb hier al gezocht en ook op andere plekken op internet, maar zou toch graag jullie advies hebben.
Voor welke AGP kaart binnen mijn budget kan is het beste kiezen, gebruikt mag uiteraard ook.