Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Post onder mijn nick, maar niet van mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 21:57
Hoi,

Ik weet niet zeker of het een bug is of wat anders maar hier wordt er met mijn nick gepost met als afsluiting "greetz Gijs"

Punt 1

Ik heet geen Gijs :+

Punt 2

Ik heb die post nooit gemaakt, iets wat ik toch wel 100% zeker weet

Punt 3

hier Quote Gijs "zichzelf" (mij dus) maar het valt hem niet op dat het zijn post is.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik ergens vergeten ben uit te loggen aangezien ik nooit op publieke plaatsen inlog. Vanaf mijn werk lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk.

Is er door mij vaker van dit ip gepost of is het een bug ergens of een foutje

Greetz Gijs

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Verwijderd

Lijkt me dan toch eerder dat er ofwel iemand op een pc onder jou account zit waar jij nooit bent uitgelogd (miss ergens dat je niet meer weet?

Wat ook kan is dat die persoon jou account gegevens heeft

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou sowieso als het zo mocht zijn je wachtwoord accuut veranderen, voordat er iemand nog meer vreemde dingen mee kan doen. Je kan beter zeker weten dan aan kans overlaten en straks iets veel ergers aan je vingers hebben.

C:\>_

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-11 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Rechtsbovenin op LOGOUT klikken >

Uitloggen

Uitloggen kan op verschillende manieren. Maak je keuze:
Logout form

Opties:
Alleen mijn huidige sessie beëindigen
Al mijn sessies beëindigen
Al mijn sessies beëindigen, behalve mijn huidige sessie
Geselecteerde sessies hieronder beëindigen

Gewoon alles beëindigen, en opnieuw inloggen. Weet je zeker dat het niet nogmaals kan gebeuren als je bent vergeten uit te loggen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik gok dat dit iets te maken heeft met [Merge] Iedereen straks opnieuw inloggen aub :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nee, dat probleem is er maar een dag of 2 geweest ofzo, volgens mij is dit echt een collega geweest die heeft gepost want het ip laat nog meer gebruikers zien.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• The Deaken
moto-moi schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:47:
[...]

Nee, dat probleem is er maar een dag of 2 geweest ofzo, volgens mij is dit echt een collega geweest die heeft gepost want het ip laat nog meer gebruikers zien.
Meer verschillende gebruikers van dat IP of heb ik (The Deaken) vaker vanaf dat ip gepost?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De merge was in oktober, deze posts zijn van september dus het kan niet met de merge te maken hebben gehad...
The Deaken schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:47:
[...]

Meer verschillende gebruikers van dat IP of heb ik (The Deaken) vaker vanaf dat ip gepost?
Verschillende gebruikers op dat IP.

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 28-01-2007 00:43 ]

Intentionally left blank

• The Deaken
crisp schreef op zondag 28 januari 2007 @ 00:42:
[...]

Verschillende gebruikers op dat IP.
Heel vreemd, maar goed, ik heb alle sessies behalve deze maar uitgelogd voor de goede orde. Laten we ons er dan ook maar niet verder druk over maken :)

Bedankt voor de moeiten iig

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

The Deaken schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Heel vreemd, maar goed, ik heb alle sessies behalve deze maar uitgelogd voor de goede orde. Laten we ons er dan ook maar niet verder druk over maken :)

Bedankt voor de moeiten iig
Met de merge in oktober hebben we sowieso al alle sessies uitgelogd, dus dat was niet noodzakelijk ;)

Het is voor ons helaas nagenoeg onmogelijk om nu nog na te gaan wat de oorzaak geweest zou kunnen zijn, hopelijk was het een glitch in de matrix of toch een gevalletje van een co-worker die even op jouw PC is geweest. Let us know als je nog eens tegen dit probleem aanloopt :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.