iTunes nummers streamen ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:04
Even een vraagje,

Kun je met iTunes net zo als met MSN Music hele nummers streamen en niet alleen 30 sec
zo ja hoe en wat kost het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Volgens mij kun je in iTunes alleen nummers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

99 ct per nummer :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ja dat is alleen kopen dat weet ik, maar ik bedoel kun je ook hele nummers streamen net als bij MSN Music en niet alleen de eerste 30 sec van een nummers luisteren ?

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Wat is er niet duidelijk gewoon aan alleen kunnen kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
tweak_dude schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:33:
Wat is er niet duidelijk gewoon aan alleen kunnen kopen ;)
Jammer dan, ik dacht dat je ook kon streamen, kan dus niet niks voor mij dit proggie dan haha ;)

Bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoelt dus te zeggen, dat je het jammer vind dat je de muziek niet kunt stelen door de preview te sampelen. Hrmm tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:10:
je bedoelt dus te zeggen, dat je het jammer vind dat je de muziek niet kunt stelen door de preview te sampelen. Hrmm tja....
Het is niet snel dat ik me hier op GoT irriteer aan een opmerking, maar dit is misschien wel de domste k(&*@(#^(@#)$ opmerking die ik hier ooit iemand heb zien maken. Hij vraagt slechts of je ook nummers kan streamen vanuit iTunes (Music Store) en voor hoeveel geld en jij suggereert dan maar direct dat hij het wil jatten. Hoezo vooringenomen? Je bent waarschijnlijk zelf de jatmoos waar je Albert020 voor houdt.

Aan Albert020: kijk eens op Last.FM, daar kun je naar radio stations luisteren die zich aanpassen aan je muzieksmaak. Onder "Tools" valt de software te downloaden.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben geen jatmoos hoor :) Vooringenomen mischien wel, dat ga ik zeker niet ontkennen Zeker niet op de schaal en het gemak waar een overgroot deel van ons land muziek hun muziek 'steelt' van internet. Ik denk dat op dat gebied, menigeen een voorbeeld zou kunnen nemen aan de burgelijke braafheid waarmee ik mijn cd'tjes koop.

Echter om antwoord te geven op je vraag, de haha plus de ;) impliceert voor mij meer dan voldoende, non verbale verbale communicatie spreekt in dit geval voor mij als interpreteerder ruim boek delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Op het antwoord van bogusje ga ik niet in !

En ik wil tonyisgaaf bedanken voor de link van Last.FM ;)
Pagina: 1