Hey,
Op mijn pc maak ik altijd gebruik van Windows Media Player 10 en heb al mijn Mp3 in de Media Bibliotheek toegevoegd.
Ik laat dus een map scannen waar al mn mp3 in zit en daarna zie ik ze staan in Media bieb.
Tot nu toe heeft het goed gewerkt. Als ik een mp3 geopend heb, dan wordt hij ook toegevoegd in de media bieb(zo heb ik hem ingesteld)
Het viel mij op dat ik laatst een hele album een paar keer ging afspelen maar toch niet in de media bieb wilde komen.
Het was een nieuw album die ik nooit eerder had.
Ik heb hem dus in mn algemene Mp3 map gedaan en Media player laten scannen.
Resultaat....hij wilt maar niet toevoegen.
Na alle opties een aantal keer bekeken te hebben heb ik dus alle liedjes uit media bieb verwijderd en liep ik Media player opnieuw de map scannen.
Er worden wel liedjes gevonden maar er staat: "Toegevoegde bestanden 0"
Ook heb ik de optie "Bestanden toevoegen die al eerder verwijderd zijn" aangevinkt maar dat wilt ook niet werken.
Ik heb ook een nieuwe installatie van Windows Media player gedaan maar dat hielp ook niet.
(Ik kan op een of andere manier ook geen playlists meer maken )
Iemand enig idee waarom ik niets meer kan toevoegen in Media bieb?
Specs:
Intel Core2duo E6600 @ 3.7 GHZ
E-VGA 680i SLI @ 1645 mhz fsb
OCZ 2x 1gb Special Ops PC7200 @ 411 mhz 1:1
BFG Geforce 8800 GTS
2x Hitachi Deskstar 250 GB 8mb SATA RAID 0
1x WD 80GB 8mb IDE
Logitech G15 Gaming keyboard
Windows XP pro NL SP2 Niet legitiem
Windows Media Player 10 NL
Op mijn pc maak ik altijd gebruik van Windows Media Player 10 en heb al mijn Mp3 in de Media Bibliotheek toegevoegd.
Ik laat dus een map scannen waar al mn mp3 in zit en daarna zie ik ze staan in Media bieb.
Tot nu toe heeft het goed gewerkt. Als ik een mp3 geopend heb, dan wordt hij ook toegevoegd in de media bieb(zo heb ik hem ingesteld)
Het viel mij op dat ik laatst een hele album een paar keer ging afspelen maar toch niet in de media bieb wilde komen.
Het was een nieuw album die ik nooit eerder had.
Ik heb hem dus in mn algemene Mp3 map gedaan en Media player laten scannen.
Resultaat....hij wilt maar niet toevoegen.
Na alle opties een aantal keer bekeken te hebben heb ik dus alle liedjes uit media bieb verwijderd en liep ik Media player opnieuw de map scannen.
Er worden wel liedjes gevonden maar er staat: "Toegevoegde bestanden 0"
Ook heb ik de optie "Bestanden toevoegen die al eerder verwijderd zijn" aangevinkt maar dat wilt ook niet werken.
Ik heb ook een nieuwe installatie van Windows Media player gedaan maar dat hielp ook niet.
(Ik kan op een of andere manier ook geen playlists meer maken )
Iemand enig idee waarom ik niets meer kan toevoegen in Media bieb?
Specs:
Intel Core2duo E6600 @ 3.7 GHZ
E-VGA 680i SLI @ 1645 mhz fsb
OCZ 2x 1gb Special Ops PC7200 @ 411 mhz 1:1
BFG Geforce 8800 GTS
2x Hitachi Deskstar 250 GB 8mb SATA RAID 0
1x WD 80GB 8mb IDE
Logitech G15 Gaming keyboard
Windows XP pro NL SP2 Niet legitiem
Windows Media Player 10 NL