Toon posts:

directX te nieuw voor spel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel Blazing Angels geinstalleerd. Echter het wil niet starten. Het zegt dat de huidige directX ouder is dan die die wil hebben. EN dat is niet zo.!!!! Ik heb daar al maanden last van. Wordt er zo moe van. Ik kan gewoon geen nieuwe spellen spelen, terwijl mijn pc goed is. 3000+ en een 7900GT. Schone installatie van Xp lukt ook niet. Altijd die melding. De site van MS heeft een help functie en weet je wat die zegt! DirectX9c installeren. Terwijl die er gewoon opstaat. Ik wordt er echt moedeloos van.

Hier hebben ze het wel eens over DirectXerredicator ofzo. Zo kan je alles van directX verwijderen en kan ik het opnieuw installeren. Echter die progjes kan ikniet vinden en ik ga er niet voor betalen.

Wie heeft er een tip voor me.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27

-tom-562

Oliesjeik

download gewoon voor de gein eens de laatste directx 9 van internet, er zijn voglens mij verschillende revisies van directx9

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Topicstarter
Je bedoelt niet van de site van MS?

Want daar kan ik mij heil in elk geval niet vinden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Staat er gewoon op hoor: http://www.microsoft.com/downloads

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt. Die ken ik.

En dan zegt die dat de nieuwste er al op staat of hij is na 1 sec, klaar met installeren.
Denk dat het iets met sleutels in het reg. te maken heeft.

Ik heb dit :
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=273433

DirectX helemaal verwijderen en weer opnieuw installeren

gevonden en dat ga ik na het avondeten (die aan de geuren te merken snel gaat komen:-)) eens proberen.

Hou jullie op de hoogte!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Probeer dit eens. Door deze kleine Directx 9c update uit te voeren, worden een aantal extra dll-bestanden geïnstalleerd die nodig zijn voor sommige games. Succes ermee!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:28
anton121 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:19:
Probeer dit eens. Door deze kleine Directx 9c update uit te voeren, worden een aantal extra dll-bestanden geïnstalleerd die nodig zijn voor sommige games. Succes ermee!
Als het goed is gaat dat ook automatisch als je directx regelmatig van de ms website weer eens installeert.
want hij update dan weer wat dll bestanden.

kijk anders op het forum van het betreffende spel. soms is het zo dat een spel naar een specifiek versienummer kijkt van een dll en als je dan een nieuwere hebt dan zegt ie automatisch dat je dorectx niet up to date is. dan staat er vaak op het forum van zo'n spel hoe je het probleem kan aanpakken (of een patch wordt beschikbaar gesteld)
Pagina: 1