Ik heb vandaag mn printable dvd en cd's binnen gekregen. Aangezien ik nog wat werk moest branden wilde ik hier meteen mee aan de gang. na het afdrukken met de Canon labelprinter tool bleek dat deze een witrand op de cd overlaat. labelprinter laat maximaal een diameter van 118mm toe terwijl mn discs 119mm zijn.
Na een zoektoch op got kwam ik op deze topic terecht.
canon pixma ip5000 direct cdprint vraag
El Martino geeft hier aan dat hij een pdf template heeft gemaakt om dmv Adobe cd's af te drukken. Nu heb ik zojuist een test erin gestopt maar helaas wordt de afbeelding niet juist gecentreerd geprint. De afbeelding wordt dus scheef op de cd geprint. Blijkbaar is dit een template voor een andere printer dan de Canon IP4200. Heeft iemand enig idee om deze template aan te passen of tips voor een andere tool?
Na een zoektoch op got kwam ik op deze topic terecht.
canon pixma ip5000 direct cdprint vraag
El Martino geeft hier aan dat hij een pdf template heeft gemaakt om dmv Adobe cd's af te drukken. Nu heb ik zojuist een test erin gestopt maar helaas wordt de afbeelding niet juist gecentreerd geprint. De afbeelding wordt dus scheef op de cd geprint. Blijkbaar is dit een template voor een andere printer dan de Canon IP4200. Heeft iemand enig idee om deze template aan te passen of tips voor een andere tool?