Crimson Editor wil na 1 keer niet meer starten*

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
Crimson editor is mijn main editor voor al mijn programmeren.
Maar nu heb ik een vaag probleem dat ik hem maar 1x op kan starten en daarna pakt hij hem niet meer.
Als ik hem nog een keer wil opstarten dan krijg heel even de zandloper in beeld maar dan gebeurd er verder niets, en hij staat ook niet in de taskmangr. In ieder geval niet als crimson.exe oid.

Meer mensen met dit probleem?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Titlefix: Crimson Editor wil na 1 keer.... >> Crimson Editor wil na 1 keer niet meer starten

Je zegt dat je 'm niet ziet in de taskmanager; weet je dat zeker? Heb je al eens gekeken onder welke naam 'ie draait als 'ie wél start? Dan weet je daarna waar je naar moet zoeken.
Heb je al eens een herinstallatie geprobeerd? Over welke versie gaat het? Heb je nog rare add-ons of plug-ins geïnstalleerd? Is er recentelijk iets gewijzigd aan de config van het programma of van je systeem? Werkte het "voorheen" wel goed of is het altijd zo geweest? Al eens in je eventlog gekeken? Of andere voor de hand liggende plekken (zoals de app directory) waar je nog eventuele logs / foutmeldingen zou kunnen vinden?

edit:

In de tussentijd heb ik crimson gedowned, geïnstalleerd en ontdekt dat 'ie draait onder de naam "cedt.exe". Zo moeilijk is dat toch niet?

Zoals je ziet mis ik nogal wat informatie in je topicstart; gelieve die voortaan zélf meteen te geven bij het openen van een topic.

[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 27-01-2007 17:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
RobIII schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:03:
Titlefix: Crimson Editor wil na 1 keer.... >> Crimson Editor wil na 1 keer niet meer starten

Je zegt dat je 'm niet ziet in de taskmanager; weet je dat zeker? Heb je al eens gekeken onder welke naam 'ie draait als 'ie wél start? Dan weet je daarna waar je naar moet zoeken.
Heb je al eens een herinstallatie geprobeerd? Over welke versie gaat het? Heb je nog rare add-ons of plug-ins geïnstalleerd? Is er recentelijk iets gewijzigd aan de config van het programma of van je systeem? Werkte het "voorheen" wel goed of is het altijd zo geweest? Al eens in je eventlog gekeken? Of andere voor de hand liggende plekken (zoals de app directory) waar je nog eventuele logs / foutmeldingen zou kunnen vinden?

edit:

In de tussentijd heb ik crimson gedowned, geïnstalleerd en ontdekt dat 'ie draait onder de naam "cedt.exe". Zo moeilijk is dat toch niet?

Zoals je ziet mis ik nogal wat informatie in je topicstart; gelieve die voortaan zélf meteen te geven bij het openen van een topic.
Versie: 3.70
Taskmngr: Nee
Addons: nee
Herinstall: Ja
Geholpen: Nee
Veranderingen aan het systeem of Crimson: Nee
Log: Niet dat ik weet

Verder doet hij precies het zelfde op mijn laptop. Voorheen deed hij dit ook, na een format weer niet en nu weer wel.

[edit]

Ben er inmiddels achter waarom hij het niet doet! eindelijk!

Ik gebruik aquadock en daar heb ik dus CE ook in staan en als ik die afsluit en opnieuw opstart dan kan ik CE wel gewoon opstarten. Dus het ligt aan Aquadock.... _/-\o_ eindelijk.....

[ Voor 8% gewijzigd door SoeperKees op 27-01-2007 22:26 ]