Intern TCP & IPX netwerk via Internet?

Pagina: 1
Acties:

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Hoi,

Ik zit sinds kort op kamers en heb daar (net als thuis) kabelinternet via en Win2000 server. Nou de vraag: Is het mogelijk deze netwerken zo te koppelen dat zowel in Netwerkomgeving als in spelletjes (en ook de IPX spelletjes) beide netwerken gebruikt en gezien kunnen worden?

Het ziet er dus zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.geurts.org/images/netwerk.gif
waarbij er tussen de PC's en Win2000 een TCP/IP en IPX netwerk ligt. De Win2000 machines zijn niet gekoppeld (wel geprobeerd via dat Active dir. gedoe, maar niet gelukt doordat DNS server raar deed). Weet iemand of er iets simpels is waarmee ik deze twee losse netwerken kan verbinden, en dus zowel TCP/IP en IPX werken?

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
VPN.

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
En weet je toevallig ook hoeveel bandbreedte zoiets kost? Want het zijn beide Chello accounts, en we willen nog wel fatsoenlijk kunnen internetten :)

[Edit]
OK, ik wilde dus net via 'Routing and Remote Access' een VPN server installeren, dit lijkt ook te lukken (kan nu niet testen via de andere PC) maar zodra de installatie klaar is, heb ik geen Internet meer bij de clients?? Ik weet neit waarom, maar misschien weet een van jullie het?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En weet je toevallig ook hoeveel bandbreedte zoiets kost?
Weinig.
heb ik geen Internet meer bij de clients??
Misschien zijn je settings over wat er allemaal door het VPN moet fout. Dat ie alles door VPN probeert te sturen... :)

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Topicstarter
Ik zal eens door de help en eerdere GoT postings gaan bladeren :) Bedankt in ieder geval...

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Ik heb het ooit aan de praat gekregen met NT4 en ook gewoon internet, maar volgens mij zit VPN al in win2k (toch?) dus dan hoef je niet te kloten met RRAS

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1