2e beeldscherm en toetsenbord ergens anders

Pagina: 1
Acties:

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een huis gekocht en heb dus niet alles meer in 1 kamertje zoals voorheen, het nadeel vind ik dat als ik boven zit op mijn kantoortje dat ik niet tv kan kijken etc.

Als ik beneden zit kan ik niet snel ff wat opzoeken of msn checke, whatever.

Ik wil dus eigenlijk beneden een soort scherm waarmee ik nog wel op de computer boven kan komen.

Laptop heb ik al gehad, maar dat beviel me niet omdat ik er niet van hou om 2 computers te hebben!

Ik zit te denken aan een 2e beeldscherm, toetsenbord en muis beneden op dezelfde computer, is zoiets mogelijk???

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:39

flanger

That Guy

Kabels zullen vrij lang worden, zou wel een probleem kunnen vormen met je VGA-kabel bvb.

Ik zou opteren voor een goedkope, compacte PC beneden en dan eventueel via Remote Desktop je PC overnemen bovenaan.

Alternatief zijn de Wyse Winterm Clients (http://www.wyse.com/products/winterm/) waarmee je ook RDP sessions kunt overnemen. Op het bedrijf gebruiken we de S10 variant, maar dan voor Citrix ipv RDP.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
een MediaCentre niks voor je?

404 Signature not found

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
flanger schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:42:
Kabels zullen vrij lang worden, zou wel een probleem kunnen vormen met je VGA-kabel bvb.
Je hebt gewoon van die KVM switches over LAN, alleen zijn ze best wel prijzig.

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-04 17:15
je zou ook zo'n wireless tv ding achtig geval kunnen kopen, die zegmaar de tv out dan broadcast en dat je dat beneden ontvangt. Dan zit je nog met de bediening..

Verwijderd

IRCfreAk schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:52:
je zou ook zo'n wireless tv ding achtig geval kunnen kopen, die zegmaar de tv out dan broadcast en dat je dat beneden ontvangt. Dan zit je nog met de bediening..
Welke je met usb kabels maakt.. om de 10 meter versterkertje.. muisje en toetsenbord eraan.. Klaar toch?! ;)
Pagina: 1