Heb een aanbieding gevonden van een Diamond Stealth III S540 32 MB AGP. Alleen ik weet niet of ik een agp slot in mijn pc heb. Kan je dat ergens aan zien:?. De kaart kan waarschijnlijk niet in een pci-slot:?
Verwijderd
AGP slot = bruin en kleiner dan (een wit) pci slot en een AGP kaart past dus niet in een pci slot maar vaak zijn er 2 uitvoeringen van een kaart pci of agp.
Diamond Stealth III S540 is er zowel in AGP als PCI. Xtreme versie alleen in AGP. PCI is wel duurder dan AGP.
Zou je dat nu wel doen? Een Diamond Stealth III S540? Werd niet echt vrolijk van die kaart. Hij moet dan wel heeeeeeeel erg goedkoop zijn (100 piek ofzo). Het kaartje heeft waardeloze 3D prestaties.
Verwijderd
Stealth III's zijn de grootste rampenkaarten die ik ooit ben tegengekomen, werken vaak niet goed in een systeem, en de 3D-prestaties zijn om te janken.
Enigste reden waarom deze kaart toch nog redelijk veel verkocht wordt is het feit dat hij 32 MB(WOWWWWWWWWWWW) geheugen heeft, iets waar veel nitwits op geilen
Enigste reden waarom deze kaart toch nog redelijk veel verkocht wordt is het feit dat hij 32 MB(WOWWWWWWWWWWW) geheugen heeft, iets waar veel nitwits op geilen
Pagina: 1