Toon posts:

losse Z-2200 speakers/sub in auto ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien die Z-2200 hier maar stof staat te happen, ben ik van plan om er maar iets mee te doen.

Heb het een en het ander gelezen over personen die hun complete set in de auto willen monteren, maar dan zit je met het 230 naar 12 V omvorm gedoe.

Daarom was ik van plan de losse sub te pakken, in een andere kist te hangen en die sub rechtstreeks op de radio/versterker aan te sluiten. Het zelfde met de speakers. Als het niet fatsoenlijk klinkt gaat het er ook weer net zo snel uit als dat het erin is gekomen.

Het gaat mij meer om het proberen en kijken watvoor iets we hebben gemaakt.

Anders gaan de Z-2200 speakers in een bouwradio

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 16:10 ]

Verwijderd

De subwoofer driver rechtstreeks op je autoradio hangen gaat natuurlijk niet werken.
Daar heb je echt een losse versterker voor nodig met een low-pass filter.

Voor de rest zou ik het gewoon niet doen.. de speakers zijn niet bedoelt voor in de auto, kunnen ook niet zo goed tegen vocht, dus dat gaat het nooit lang volhouden denk ik zo.

Je kan toch beter die set op marktplaats zetten en voor dat geld een leuke set speakers voor in de auto terug kopen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 4 Emphaser speakers, 2 x 16,5 cm en hoedenplank op mn Emphaser versterker.
De Z-2200 speakers was ik niet echt van plan in mn auto te hangen, alleen 'n keer kijken wat het doet.
Van de subwoofer is dan jammer, binnenkort maar een Emphaser subje kopen dan :)

Heeft iemand meer toevallig Emhpaser, spul te koop? Mag ook van RockFord Fosgate, Lightning, MB Quart e.d. zijn.

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:14:
Ik heb al 4 Emphaser speakers, 2 x 16,5 cm en hoedenplank op mn Emphaser versterker.
De Z-2200 speakers was ik niet echt van plan in mn auto te hangen, alleen 'n keer kijken wat het doet.
Van de subwoofer is dan jammer, binnenkort maar een Emphaser subje kopen dan :)

Heeft iemand meer toevallig Emhpaser, spul te koop? Mag ook van RockFord Fosgate, Lightning, MB Quart e.d. zijn.
Vraag en aanbod mag niet via het forum :) , dat moet via het Vraag en aanbod onderdeel van Tweakers.net .
Een winkeltip: www.rondevries.nl