Toon posts:

Toetsenbord (PS2) werkt niet bij bootscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel een hele domme vraag, maar ik kom maar niet op de oplossing.

Laatst kwam mijn oom met een kapotte pc aanzetten. Het moederbord bleek kapot te zijn en moest dus worden vervangen. Zo gezegd zo gedaan. Pc wou weer opstarten en kwam tot aan Windows. Er kwam echter steeds een blauw scherm. We ging Windows er toch maar even opnieuw opzetten. Ik stelde de bios zo in dat er moest worden geboot vanaf cd-rom. Wanneer je de pc dan aanzet, komt de melding dat je op een toets moet drukken om vanaf de cd-rom te starten. Alleen dit was niet mogelijk! Op dat moment werkte het toetsenbord niet en dat betekende dus dat ik ook niet op die manier Windows kon installeren. Probleem dus.

Ook bij het scherm wat je wel eens krijgt voordat je Windows op start (veilige modus lijstje enz.), werkt het toetsenbord niet. Als noodoplossing heb ik toen maar de harde schijf in een andere pc gehangen en zo Windows geinstalleerd, maar zo hoort het dus niet. Kan iemand mij vertellen waarom het toetsenbord dan niet te gebruiken is? Aan het toetsenbord zelf kan het niet liggen, want ik heb er twee achter gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :)

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06-2025
Heb ik ook gehad op PS2 aansluiting dit was verholpendr hem naar USB aansluiting te verplaatsen.
Dus als je die mogelijkheid hebt is dat het proberen waard.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt