EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Misschien kun je hierdoor achterkomen waar het aan ligt:
- Open SB X-Fi Volumescherm
- Switch to Audiocreatie-modus
- Schakel 'bewaking' in (rechtsonder) en selecteer 'opnemen'.
- Selecteer onder 'Recorder' (helemaal rechtsonderin) alle mogelijkheden terwijl je in de microfoon spreekt en kijk of VL en VR uitslag aangeeft.
Als je uitslag ziet, werkt het en herkent je X-Fi dus wel je microfoon en komt er geluid door binnen.
- Open SB X-Fi Volumescherm
- Switch to Audiocreatie-modus
- Schakel 'bewaking' in (rechtsonder) en selecteer 'opnemen'.
- Selecteer onder 'Recorder' (helemaal rechtsonderin) alle mogelijkheden terwijl je in de microfoon spreekt en kijk of VL en VR uitslag aangeeft.
Als je uitslag ziet, werkt het en herkent je X-Fi dus wel je microfoon en komt er geluid door binnen.
[ Voor 13% gewijzigd door BARO op 27-01-2007 15:53 ]
Staat de microfoon wel ingesteld als opname-apparaat ?
Heb ik ook gehad met BF2 en team speak.
Bij mij was 't zo dat ie automatisch op MIC2 ging.
Om dat te fixen: open Volume Control-->Options-->Advance Controls-->Select Record-->Advanced bij Microphone-->MIC2 uit
Succes
Bij mij was 't zo dat ie automatisch op MIC2 ging.
Om dat te fixen: open Volume Control-->Options-->Advance Controls-->Select Record-->Advanced bij Microphone-->MIC2 uit
Succes
@Baro: meters slaan helaas niet uit... ff met andere headset getest daar wel: dus zowel de oude kaart als de mic waren kapot... wat een toeval!
@KillerAce: ja, staat als opname apparaat
@Stijnos: die optie MIC2 heb ik niet...
@KillerAce: ja, staat als opname apparaat
@Stijnos: die optie MIC2 heb ik niet...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+