Hallo tweakers,
Mijn broer heeft een groot onderhoud gedaan aan zijn computer en hij had zijn volledige mobo eruitgehaald om z'n CPU, VGA,... af te stoffen. tot hier nog geen problemen, maar hier komt het: Plots beseft hij dat hij niet weet waar de kabels van de powerknop, resetknop, USB-poorten, etc zaten.
Ik heb dan maar naar zijn boekje gezocht van zijn mobo maar blijkbaar heeft hij dit weggegooid
Vervolgens ben ik naar de site van ASUS gegaan maar helaas vind ik het nergens, op google ook geen resultaat
het is een ASUS K8N btw
daarom hoop ik dat er een lief tweakertje mij wil/kan helpen
Ik heb ff MS-paint skills vanonder het stof gehaald en even alle kabels getekent (mijn fototoestel werkt niet
)
hier de pics.

hier moet alles in zien komen.
Ik had 2 dikke grijze kabels:

ik denk dat deze voor de geluidsuitgangen zijn(?)
en dan nog 3 andere:

voor de resetknop & powerknop (?)

Voor de USB-poorten? deze past op de blauwe pinnetjes, maar moet dit op de linker of rechter?

Voor de LEDjes

1= LEDs
2a= Resetknop
2b= Powerknop
3= geluid
4=USBpoorten
5= soort temperatuur monitor (maar zou dit iets met het mobo te maken hebben want de sensors zijn nog 2 andere kabeltjes)
Als je nog info wil vraag het gerust.
Hopelijk kan iemand me helpen
Grtz
Mijn broer heeft een groot onderhoud gedaan aan zijn computer en hij had zijn volledige mobo eruitgehaald om z'n CPU, VGA,... af te stoffen. tot hier nog geen problemen, maar hier komt het: Plots beseft hij dat hij niet weet waar de kabels van de powerknop, resetknop, USB-poorten, etc zaten.
Ik heb dan maar naar zijn boekje gezocht van zijn mobo maar blijkbaar heeft hij dit weggegooid
Vervolgens ben ik naar de site van ASUS gegaan maar helaas vind ik het nergens, op google ook geen resultaat
daarom hoop ik dat er een lief tweakertje mij wil/kan helpen
Ik heb ff MS-paint skills vanonder het stof gehaald en even alle kabels getekent (mijn fototoestel werkt niet
hier de pics.

hier moet alles in zien komen.
Ik had 2 dikke grijze kabels:

ik denk dat deze voor de geluidsuitgangen zijn(?)
en dan nog 3 andere:

voor de resetknop & powerknop (?)

Voor de USB-poorten? deze past op de blauwe pinnetjes, maar moet dit op de linker of rechter?

Voor de LEDjes

1= LEDs
2a= Resetknop
2b= Powerknop
3= geluid
4=USBpoorten
5= soort temperatuur monitor (maar zou dit iets met het mobo te maken hebben want de sensors zijn nog 2 andere kabeltjes)
Als je nog info wil vraag het gerust.
Hopelijk kan iemand me helpen
Grtz