Ik ben nu in het bezit van een Voodoo 3500 grafischekaart met 3DFX en al mijn spelletjes draaien goed Bijv Falcon, Midtown madness, Theme park world, Landwarrior, enz, enz.
Maar na een test te hebben gedaan met een nieuwe Dell 4100 systeem met een GeForce2 GTS grafischekaart ging alles continu misL
Dit zou mischien aan Dell kunnen liggen i.v.m. Dell only Drivers en hun eigen Dell Bios instelling.
( trouwens een hoop geprobeert nieuwe drivers, DirectX 8.0, nieuwe Bios instellingen en samen met Dell konden we er niet uit komen, dus compleet systeem retour L )
Nou had ik hier en daar begrepen dat Voodoo met 3DFX niet meer bestaat of overgenomen is.
En ik wil toch over stappen naar Geforce want het schijnt de beste grafischekaart te zijn op het moment.
Je kan begrijpen met die test met die Dell systeem dat ik een beetje huiverig bent.
Wie kan mij advies geven ?
zouden al mijn oude spelletjes nog hier op kunnen draaien
Mijn nieuwe systeem wou ik een samenstellen uit :
MOEDERBOARD :Asus CUS - L2, FCPGA, 815E chipset, U - ATA 100, 6 X PCI
GRAFISCHE KAART : Asus AGP - V7700 GeForce2 GTS, 64Mb DDR
GELUIDSKAART : Creative Soundblaster Live Platinum 5.1 retail
En hoe zit nou met 3DFX, Glide ?
En hoe zit het met nieuwe grafischekaarten ten opzichte van oude grafischekaarten?
P.S. nog bedankt aan mijn computer vriend Jomar voor de geduld die hij voor mij heeft om mijn problemen te proberen op te lossen.
Maar na een test te hebben gedaan met een nieuwe Dell 4100 systeem met een GeForce2 GTS grafischekaart ging alles continu misL
Dit zou mischien aan Dell kunnen liggen i.v.m. Dell only Drivers en hun eigen Dell Bios instelling.
( trouwens een hoop geprobeert nieuwe drivers, DirectX 8.0, nieuwe Bios instellingen en samen met Dell konden we er niet uit komen, dus compleet systeem retour L )
Nou had ik hier en daar begrepen dat Voodoo met 3DFX niet meer bestaat of overgenomen is.
En ik wil toch over stappen naar Geforce want het schijnt de beste grafischekaart te zijn op het moment.
Je kan begrijpen met die test met die Dell systeem dat ik een beetje huiverig bent.
Wie kan mij advies geven ?
zouden al mijn oude spelletjes nog hier op kunnen draaien
Mijn nieuwe systeem wou ik een samenstellen uit :
MOEDERBOARD :Asus CUS - L2, FCPGA, 815E chipset, U - ATA 100, 6 X PCI
GRAFISCHE KAART : Asus AGP - V7700 GeForce2 GTS, 64Mb DDR
GELUIDSKAART : Creative Soundblaster Live Platinum 5.1 retail
En hoe zit nou met 3DFX, Glide ?
En hoe zit het met nieuwe grafischekaarten ten opzichte van oude grafischekaarten?
P.S. nog bedankt aan mijn computer vriend Jomar voor de geduld die hij voor mij heeft om mijn problemen te proberen op te lossen.