Ik ga deze week een nieuwe beamer kopen, te weten de Panasonic PT-AX100. Bij in de buurt (regio 010) kan ik geen winkels vinden met showroom om deze even te bekijken. Waarschijnlijk zal ik hem dus per postorder bestellen (bv bij Redcoon voor 1249). Andere optie zou zijn bestellen en ophalen bij Alternate (1279 maar niet voorradig).
Mijn vorige beamer had bij (of kort na) aanschaf een pixel die groen bleef. De LCD is daarop keurig door de servicedienst vervangen door een nieuwe.
Bij LCD/TFT monitoren heb je echter per leverancier een bepaalde policy omtrent het aantal toegestande dode/luie pixels. Is dat bij beamers ook zo? Ik kan me voorstellen dat bij een lagere resolutie en een veel groter scherm er ook 0 dode pixels mogen zijn.
Heeft iemand hier ervaringen of tips die hij/zij wil delen?
Mijn vorige beamer had bij (of kort na) aanschaf een pixel die groen bleef. De LCD is daarop keurig door de servicedienst vervangen door een nieuwe.
Bij LCD/TFT monitoren heb je echter per leverancier een bepaalde policy omtrent het aantal toegestande dode/luie pixels. Is dat bij beamers ook zo? Ik kan me voorstellen dat bij een lagere resolutie en een veel groter scherm er ook 0 dode pixels mogen zijn.
Heeft iemand hier ervaringen of tips die hij/zij wil delen?
Nederlands is makkelijker als je denkt