Toon posts:

[War3] Kan niet connecten met Europe server (wel andere)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn broer heeft pas Warcraft3 + TFT gekocht, en ik had het al een tijd. Nu kunnen we allebei gewoon op de US servers komen en spelen, maar om de een of andere reden kan hij niet op de Europe (Northrend) server komen (ik wel). En dat is jammer, want als je met de US server connect zijn de pings toch net wat hoger dan bij Europe, en dus heb je meer last van lag/disconnects. Dus dit willen we graag oplossen. Het ligt waarschijnlijk niet aan de poorten, die heb ik opengezet en aangezien we op de US servers kunnen komen lijkt dat gewoon te werken.

War3 zegt; 'unable to connect, blabla' bij hem als hij dus probeert op de Europe server te komen. Hij heeft al geprobeerd de Blizz servers te resetten (door die regkey die je van blizz kan downloaden), maar dat hielp niet.

Nu heeft hij filternet, dat ook bepaalde internet sites blocked. Kan het zijn dat dat de oorzaak is? (dat ze de IP van de Europe server hebben geblocked omdat het 'schadelijk kan zijn voor kinderen' of zoiets?) Kan iemand met filternet dat bevestigen/ontkrachten?

Kunnen we nog andere dingen proberen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 12:46 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:00
Als je de servers ff pingt dan weet je zo of ze geblokkeerd worden of niet.
Hoe je een ping uitvoert is met de zoekfunctie wel te vinden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar had ik ook al aan gedacht, maar waar kan ik het IP adres van de Europe server vinden? Een paar googles leverde niks op.