SatelietTV op je pc: betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hallo,

Ik heb op een site gelezen dat je voor 6,50/p.m televisie kunt kijken op de pc. Ik vraag me alleen af hoe betrouwbaar dit is. Iemand een idee? En zijn er anders nog andere programma's/abbonementen waarmee ik tv kan kijken via het internet?

Bedankt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees eens goed wat op die site staat onder het kopje 'uitleg' :z

Voor EUR 6.50 koop je toegang tot een Bittorrent tracker alwaar je programma's kunt downloaden |:(

Nog los van de dubieuze legaliteit hiervan - je bent zelf ook aan het uploaden, dus hoogstwaarschijnlijk ben je strafbaar bezig - kun je precies hetzelfde bereiken met een normale Bittorrent client en een normale tracker zonder de EUR 6.50

* dion_b vraagt zich af wanneer mensen eens gaan beseffen dat als iets te goed klinkt om waar te zijn, het waarschijnlijk ook niet waar (of echt zo goed) is...

Oslik blyat! Oslik!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:22
dion_b schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:13:
Lees eens goed wat op die site staat onder het kopje 'uitleg' :z

Voor EUR 6.50 koop je toegang tot een Bittorrent tracker alwaar je programma's kunt downloaden |:(

Nog los van de dubieuze legaliteit hiervan - je bent zelf ook aan het uploaden, dus hoogstwaarschijnlijk ben je strafbaar bezig - kun je precies hetzelfde bereiken met een normale Bittorrent client en een normale tracker zonder de EUR 6.50

* dion_b vraagt zich af wanneer mensen eens gaan beseffen dat als iets te goed klinkt om waar te zijn, het waarschijnlijk ook niet waar (of echt zo goed) is...
nee, dit is p2p-TV, staat los van bittorrent. je krijgt gewoon live (met lag) beelden via een P2P netwerk toegezonden. bij BT zou je moeten wachten tot een uitzending geript is en geshared wordt. hier worden dus live beelden geshared.

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 14:49
naah, het gaat denk ik niet over bittorrent, maar over p2p televisie. Ten tijde van het WK voetbal heb ik ook geexperimenteerd met live voetbalstreams op internet. Dan kon je een programmaatje downloaden dat, via een p2p netwerk, een connectie maakte met een seed ergens in china, alwaar men het voetbal gewoon via de satelliet direct in een formaat omtoverde dat een computer kan afspelen, en dat dus rondstuurde naar de computers op het net.

voor de vele Free To Air programma's zou dit een perfecte methode zijn om een breder publiek aan te snijden. Voetbal en films en dergelijke is wel dubieus, omdat zulke feeds doorgaans op abonnementsvorm geleverd worden, en die worden dus door de rest van de p2p comunity gemeden.

Wat ik me afvraag .. als er een voetbalwedstrijd op nederland 1,2 of 3 getoond wordt, en die wordt ook via p2p verspreid, is dat dan legaal of niet ?

Verwijderd

Ik zou dit ook wel willen, maar betwijfel of het geen nepperij is.Het ziet er allemaal zeer mooi uit enz.
Ik geloof dit eigenlijk niet.

Verwijderd

Wat kan ik nu het beste doen? Wel doen of niet doen.??

groeten Sammm (Eylah)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:50:

groeten Sammm (Eylah)
gewoon onzin
op www.voetbalinbeeld.nl staan deze zelfde programma gewoon gratis
kijk daar maar eens

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Byte_Me schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:19:
[...]

nee, dit is p2p-TV, staat los van bittorrent. je krijgt gewoon live (met lag) beelden via een P2P netwerk toegezonden. bij BT zou je moeten wachten tot een uitzending geript is en geshared wordt. hier worden dus live beelden geshared.
Jeetje dat is een verschil! Zeker voor wat betreft de legaliteit. :*)

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:50:

groeten Sammm (Eylah)
Ja voor € 6.50 weet je het, vermoedelijk krijg je een stel linkjes die allemaal gratis zijn maar die ze bij elkaar gesprokkeld hebben.
Die kun je dan aanklikken en met een beetje pech werkt over een paar weken de helft niet meer.
Volgens mij net zo iets als dit en dat is gratis.

http://www.allekanalen.nl/
Pagina: 1