Heb hier een oude pc staan met de volgende,
Specificaties:
Hiermee wou ik gewoon een beetje TV mee kunnen kijken, dus ik netjes alle drivers geinstalleert apparaatbeheer is ok.
Als ik Live TV opstart dan begint dat ding in het midden te draaien en betekent dat hij aan het laden is, maar daar blijft hij gewoon keihard hangen hoelang ik ook wacht hij gaat niet verder het balkje blijft wel rondjes draaien (tussendoor als je lang genoeg wacht springt zelfs de screensaver aan)
TV kijken met die but software van pinnacle werkt wel
.
Wat heb ik zelf ondernomen:
- Andere drivers pinnacle kaart ipv die van de cd die van internet gedownload.
- andere videokaart.
- Windows opnieuw geinstalleert.
- Andere Decoder geinstalleert. (PowerDVD6)
- Google doorgespit.
- Got doorgespit.
- DxCheckdisable Reghacks geprobeert.
- Gechecked met DECCHECKSetup.EXE ook allemaal in orde.
Volgens de site van Pinnacle heeft de kaart MPEG-1 terwijl ik weet dat je MPEG-2 nodig hebt MAAR! op de doos van de kaart staat dit logo:

Ik kom dr echt niet meer uit, met dat logo bedoelen ze trouwens niet de Pinnacle wannebe mediacenter software..
Ik weet ook dat dit wel krapjes is met de Proc en mem maar dit moet toch gewoon werken ookal loopt het uber schokkerig?
//EDIT
Ik heb trouwens nog geen DVD afgespeelt dit ga ik nu proberen.
Ok dr komt aleen een stop blokje onderin te staan en dit wil dus ook niet...
Thnx Redskillz
Specificaties:
Probleem:PIII 550Mhz
384MB Ram
G-Force 4 Ti 4200 128MB 8x AGP
Pinnacle PCTV 50i (volgens de doos hij herkent hem in MCE als een 110i)
Verder Windows MCE 2005
Nvidia Decoder
Hiermee wou ik gewoon een beetje TV mee kunnen kijken, dus ik netjes alle drivers geinstalleert apparaatbeheer is ok.
Als ik Live TV opstart dan begint dat ding in het midden te draaien en betekent dat hij aan het laden is, maar daar blijft hij gewoon keihard hangen hoelang ik ook wacht hij gaat niet verder het balkje blijft wel rondjes draaien (tussendoor als je lang genoeg wacht springt zelfs de screensaver aan)
TV kijken met die but software van pinnacle werkt wel
Wat heb ik zelf ondernomen:
- Andere drivers pinnacle kaart ipv die van de cd die van internet gedownload.
- andere videokaart.
- Windows opnieuw geinstalleert.
- Andere Decoder geinstalleert. (PowerDVD6)
- Google doorgespit.
- Got doorgespit.
- DxCheckdisable Reghacks geprobeert.
- Gechecked met DECCHECKSetup.EXE ook allemaal in orde.
Volgens de site van Pinnacle heeft de kaart MPEG-1 terwijl ik weet dat je MPEG-2 nodig hebt MAAR! op de doos van de kaart staat dit logo:

Ik kom dr echt niet meer uit, met dat logo bedoelen ze trouwens niet de Pinnacle wannebe mediacenter software..
Ik weet ook dat dit wel krapjes is met de Proc en mem maar dit moet toch gewoon werken ookal loopt het uber schokkerig?
//EDIT
Ik heb trouwens nog geen DVD afgespeelt dit ga ik nu proberen.
Ok dr komt aleen een stop blokje onderin te staan en dit wil dus ook niet...
Thnx Redskillz
[ Voor 4% gewijzigd door Kwomkwommr op 27-01-2007 11:05 ]