Ik haal echt hele belabberde performance in q3 met mijn systeem. Zelfs IDsoftware logo haperd als een gek in het begin. In timedemo 1 haal ik met alles laag als ik geluk heb 36fps
.
Mijn systeem is :
celeron(1) 500
mobo met via apolla pro chipset volgens mij
voodoo3 2000pci
128mbram 100mhz
6,4 sygate 5400rpm HD
(ik gebruik voor q3 de wickedGL drivers want zonder die drivers is ie nog langzamer
)
Met mijn AMD k6-2 400 speelde ie het ID filmpje aan het begin wel goed af en haalde ik +- 3fps meer in timedemo(komt mischien doordat q3 3dnow geoptimaliseerd is)
Ik ben van plan om er een geforce 1 ddr in te zetten wat voor performance winst zou ik dan hebben? En ik denk dat mijn celeron de bottleneck is, of is het zo als ik die geforce erin heb dat q3 als een trein gaat?
Mijn systeem is :
celeron(1) 500
mobo met via apolla pro chipset volgens mij
voodoo3 2000pci
128mbram 100mhz
6,4 sygate 5400rpm HD
(ik gebruik voor q3 de wickedGL drivers want zonder die drivers is ie nog langzamer
Met mijn AMD k6-2 400 speelde ie het ID filmpje aan het begin wel goed af en haalde ik +- 3fps meer in timedemo(komt mischien doordat q3 3dnow geoptimaliseerd is)
Ik ben van plan om er een geforce 1 ddr in te zetten wat voor performance winst zou ik dan hebben? En ik denk dat mijn celeron de bottleneck is, of is het zo als ik die geforce erin heb dat q3 als een trein gaat?
</html>