Dell D620 dsub--> svideo out

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:36

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Goedendag,

Weet iemand of het mogelijk is om op de 15pins monitor aansluiting van de D620 een tvout plug (svideo) aan te sluiten zodat deze over tv-out beschikt?

zo een dus:
link

en zo niet, als ik een D/port replicator heb, daar zit wel svideo out op, en als ik daar mijn laptop op zet, werkt het dan wel? :9

thankx

bla?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Ik acht de kans zeer klein. Dit is namelijk gewoon een converter kabeltje dat zijn signaal uit de vga aansluiting haalt. Maar daar moet dan wel een s-video signaal op worden gezet, dus je laptop moet het wel ondersteunen. Ik heb de specificaties van de D620 even doorgelezen en er wordt niks over gezegd. De ingebouwde graphics ondersteunen wel tv-out maar waarschijnlijk kun je er alleen bij via een dockingstation. Bij mijn laptop heb ik precies hetzelfde probleem.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Dus met het dockingstation geef je me meer kans? :?

bla?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:13
Q-bone schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:33:
Dus met het dockingstation geef je me meer kans? :?
Misschien gewoon even proberen? Moet geen kwaad kunnen IMHO..

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Met een dockingstation zou het zonder problemen moeten werken. Die is immers speciaal voor jouw laptop gemaakt in tegenstelling tot zo'n converter. Als dat wat te duur is of gewoon niet draagbaar genoeg heb je ook nog echte vga naar s-video converters. Die zetten het signaal echt om en werken dus op alle laptops of pc's met een vga-aansluiting. Hier staan bv een paar.

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat bij zakelijke laptops deze features steeds meer verdwijnen. S-video kwam tot voor kort nog regelmatig voor maar wordt nu steeds meer geschrapt.

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Ja dat vind ik ook erg jammer, voorheen had ik een D600 en daar zat dus wel een s-video out aan. Maar ja, mijn vriendin heeft een iets oudere laptop zonder tv-out, ik heb dus zo'n dingie besteld voor 4,65 :+ en dan hebben we twee kansen :P en de port replicator had ik al besteld... alleen was beniewd... want had ook mensen gehoord dat het dan nog steeds niet werkte. :(

bla?

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ff 't stof van dit topicje afblazen...

enige oplossing gevonden?
Heb nl ook een D620 en wil die zo goed mogelijk aan de Panasonic 42PA50E plasma (die geen VGA heeft) hangen (hopelijk zonder 10-tallen euro's of 100 euro ofzo uit te geven aan zo'n converter).
Pagina: 1