Hoe?? brandt je een CDRW voor de Lennox mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-04 11:58

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Hey tweakerz,
ik heb gehoord dat ik op mijn Lennox mp3-cd speler gewoon ook cdrw pakt. nou heb ik al
* Hp cdrw
* That's right cdrw
* Arita cdrw
* Plextor cdrw
* Mmore cdrw
* Verbatim crw
* Targa cdrw

al deze rwtjes wou mijn Lennox niet afspelen:(:(. terwijl mijn buurjongen op zijn Philips het wel kon afspelen.

plz. help me, hoe moet ik een cdrw branden zodat lennox hem wel pakt. ik heb een 4x 2x brander van Yamaha en omdat mijn zus en vader de brander ook gebruiken heb ik Easy cd Creator 4.02 geinstalleerd. maar goed als ik nero moet gebruiken zeg het maar.

maar leg iniedergeval uit hoe psies ik die cdrw moet branden.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Zo zie je maar, goedkoop is duurkoop.
Ik heb de Lennox een weekje gehad, daarna weer retourgestuurd naar mp3spelers.nl en m'n geld terug gehad(perfecte service overigens).
Sinds gister een Expanium, die gewoon een stuk beter bevalt.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
dat vroeg ik niet ik vroeg of je mij kon helpen met hoe ik een cdrw moet branden voor mijn Lennox.

ennuh ik ben sekers tevree met lennox. hij doet het perfect op cdrw dan na.

Verwijderd

Schrijf je ze wel in ISO9660 ???
Veel cd's worden standaard in Joliet geschreven die de lenoxx kan daar niet mee overweg......

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
die Lennox pakt wel mijn cdtje maar zegt dan:
No File.

ik heb gekeken en inderdaad hi staat standaard op Joliet dus vanavond nog maar ff een rwtje branden om te testen. trouwens als je bij winkels vraagt die die dingen verkopen weet niemand raad. zo kreeg ik dus vandaag bij computerland een plextor cdrw om te kijken of die wel pakte. D.A.R.Y.L. nog bedankt daarvoor en suc6 met het zoeken van je neon.

Verwijderd

Dit is een rechtstreekse copy/paste van mp3spelers.nl:

MP3-CDR Hoe Brand ik ze? Enkele Tips!

BURN DE CDR'S IN MODE 1 EN NIET IN MODE 2-XA

Burn de mp3s in subdirectories. Als u alle mp3s in 1 directorie doet zal de speler niet alle mp3s kunnen lezen, maar ongeveer 65 tracks.Het beste is om 3 subdirectories (tot 256) te gebruiken met ieder max. 65 tracks.

1) Brand de cds in MODE-1 .De Lenoxx speelt Géén multisessie cds.

2) Gebruik Géén Adaptec Direct CD als Burn software.
Gebruik Ahead Nero 5.0 of Adaptec Easy CD Creator.

3) Gebruik Géén 80min/700mb CD-Rs.

4) Een Enkel CD-RW zou kunnen werken bijv.Sony 650mb

5) Maak een Speellijst met genummerde tracks. Omdat de speler ID3 niet ondersteund en alleen het nummer van de track op het display komt te staan is het gemakkelijk om een lijst te hebben van alle nummers op de cds er zijn verschillende manieren om dit te doen.U kunt bijvoorbeeld: Winamp Playlist selecteren en control-alg-g intypen.Nu zal er een HTML van de nummers te zien zijn .Een andere manier is om het programma CDRLABEL te downloaden. Dit is een programma dat mp3cds leest. De lijst met tracks kunt u dan printen op een cd label.

Burn geen andere Files dan mp3 op de Cdr !
Het is zeer belangrijk om geen andere files op de cd te schrijven, de lezer zal dan alleen de tracks lezen totdat hij stuit op de onbekende file.U kunt wel de 'vreemde' file in een aparte map zetten.

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
iemand al gelukt ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook een hele rits CDRW's geprobeerd (nashua, plextor, sony, noname, mmore) en ALLEEN de 650MB CDRW van Mmore deed het na branden op 2 speed op een IDE Plextor (8/4/32a)

Maar godzijdank heb ik net die lenoxx verkocht aan mijn broertje :).......ben nu in de markt voor een "echte"
Pagina: 1