Welk uitpakprg is dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik heb een 25-tal files die als zijn genaamd: cr-pe10a.zip, cr-pe10b.zip, cr-pe10c.zip t/m cr-pe10s.zip en vervolgens cr-pe104.zip t/m cr-pe109.zip. Winzip herkent het als allemaal afzonderlijke bestanden. Welk programma moet ik gebruiken om dit als een file te unzippen?

De zipfiles zelf bevatten bestanden als XXX.007, XXX.008 etc.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Winrar al geprobeerd?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• wc2wc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03 08:19
.001 .002 bestanden pak je uit met 7zip (goed en gratis)
meuktracker: 7-Zip 4.44 beta

Verwijderd

Die ZIP files allemaal tegelijk selecteren en unzippen (m.b.v. WinRAR) naar een (werk)directory,
Deze zips bevatten de xxx.001 xxx.002 etc?, dat zijn (oude methode) WinRAR files.
Dubbelklik op xxx.001 en pak het uit met WinRAR (WinRAR zal automatisch de opvolgende files ook uitpakken).

Deze methode (meerdere keren inpakken) wordt vaak gebruikt in het UseNET circuit om het resultaat zo klein mogelijk te krijgen...(is tegenwoordig niet erg relevant meer door hoge bandbreedte en verfijnde inpak-algoritmes van de ZIP of RAR methode.)

Zie ook http://www.binaries4all.nl/001/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 09:27 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ken het als split files van Quickpar. Bestanden xxx.001, xxx.002 enzo. Winrar gebruikte vroeger (en is nog mogelijk door opties) om zijn oude stijl te gebruiken. Dat is echter niet .001, .002 maar .rar, .r00, .r01, .r02 enz.

Pak dus alle bestanden uit, kijk of je opeenvolgende reeks hebt en of er een par/par2/sfv bestand bijzit om te te kunnen samenvoegen. Als het om een film gaat, kan je het eerste bestand (.001) openen met MPC of VLC om te zien wat het precies is. Als het een archive is, kan Winrar er idd mogelijk mee om. Ik heb geen ervaring met 7zip, maar misschien kan dat er meer van bakken dan Winrar.

Commandline FTW

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Aziona,

Ik mis in jouw topicstart een en ander - zo zie ik maar heel magertjes wat je zelf geprobeerd hebt, en staat je topic in Windows Clients terwijl ik geen idee heb waarom dat zo is?

Omdat je topic titel ook nog eens niet zo heel duidelijk is, en dit volgens mij toch ook best wel makkelijk zelf uit te zoeken moet zijn ga ik je topic sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.