Hosted of colo?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolmaker
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik ben momenteel bezig met een asp.net projectje met een 18+ achtergrond, bij wijze als experiment.

De site zelf is bijna klaar, er moeten nog een paar kleine features aan toegevoegd worden en dan kan ik online gaan. Dus, is ook het moment aangebroken om te gaan kijken naar hoe ik de hele handel ga hosten.

Ik heb weinig ervaring met het hosten van adult materiaal, en ik heb ook geen idee hoe de meeste hosting providers hier tegenover staan. Ik heb zitten denken aan colo(Geen gezeur over de content), maar daardoor zijn de kosten wel significant hoger.

Hebben jullie ervaring met adult content op een hosted site? En mocht je een host weten die het toelaat, laat het me vooral weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Zat hosters die het toelaten hoor. De meesten kan het niet echt schelen wat je host, zolang het maar geen ali illegali zaken zijn (warez enzo).

Ik heb zelf stage gelopen bij een hosting provider die expliciet meld dat erotische content geen probleem is. dat is www.yourhosting.nl
Helaas wel een tikkie aan de prijzige kant tho... Maja daar staat wel kwaliteit tegenover.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De reden dat veel providers het liever niet hebben is ook niet de content maar de hoeveelheid traffic en load die een dergelijke site vaak vraagt :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Er zijn idd hostings, die niet om willen gaan met 18+ sites. op Webhostingtalk weten ze vaak wel raad met dit soort dingen (en kan je zelfs een aanvraag plaatsen mbt hosting in de 18+, en daarbij krijg je de nodige offertes, en prijzen en dergelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolmaker
Ik heb een host gevonden die redelijk betaalbaar is(SoHosted) en er niets over meld, dus ik denk dat ik die jongens even een mailtje stuur.

Het is in de eerste instantie de bedoeling dat de site een periode van ongeveer 6 maanden als virtueel host draait, en zodra het genoeg omzet genereert om zichzelf in leven te houden(Zonder verdere investeringen van mij), om zelf hardware te kopen, een Windows 2003 Webserver editie + SQL Server en dan colo te gaan.

Maar mocht het niets worden, dan zit ik niet met een server en software in mijn maag waar ik niets mee doe(Een 3000+ euro armer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 20:34
Ik heb ook goede ervaringen met Servage.net (in tegenstelling tot sommige anderen) Je hebt enorme aantallen aan dataverkeer en schijfruimte tot je beschikking. De prijs is ook niet onaardig. Welliswaar host ik wel andere content maar Servage vermeld dat het (mits legaal) geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolmaker
timcooijmans schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:18:
Ik heb ook goede ervaringen met Servage.net (in tegenstelling tot sommige anderen) Je hebt enorme aantallen aan dataverkeer en schijfruimte tot je beschikking. De prijs is ook niet onaardig. Welliswaar host ik wel andere content maar Servage vermeld dat het (mits legaal) geen probleem is.
Helaas, die jongens bieden geen ASP.NET. Afgezien daarvan voldoen de eisen aan disk space en bandwidth natuurlijk wel, maar ik heb geen zin om 80% van mijn codebase te herschrijven(en het is best veel).

Ik ga even kijken wat ze bij SoHosted zeggen.
Pagina: 1