Toon posts:

Raar ati 1650 agp probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok eerst specs

Mobo: Abit KV8 Pro
GraKa: Sapphire 1650 pro agp 256mb ddr3
Proc: Sempron 2800+ socket 754
HDD: 40GB ??

Als ik de drivers van mijn graka install, doet mn DVD speler raar. Deze herkent geen DVD's meer. Wel CD's.

Ik zou niet weten welke drivers er bij de DVD speler horen........

Help A.U.B.

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 18:45
download is de nieuwste driver van de ATI site en probeer die is

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 17:56

JW1

Worden video-DVD's niet meer afgespeelt of kun je ook de inhoud van dezelfde DVD's niet meer bekijken in de verkenner?
Heb je verschillende versies van videokaartdrivers geprobeerd?
DVD-spelers hebben geen extra drivers nodig om de inhoud van DVD's te tonen. Wel software om video op video-DVD's te tonen.

Heb je gezocht op Google/GoT-search?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de nieuwste drivers van de Sapphire site ininstalled. Met die drivers deed mn DVD het prima maar mn graka niet. Ik kreeg dan blauwe schermen. Nu de drivers van de bijgeleverde cd met catalyst geinstalled. Graka loopt DVD niet.

Ik ben de driver buissiness al twee keer doorlopen nu. Als de een het doet doet de ander het niet............ Om wild van te worden.

Het gaat om de data DVD's..........

Verwijderd

Topicstarter
Ga nu windows er opnieuw op gooien.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 20:13
Heb je de oude drivers gedeinstalleerd? Probeer Drivercleaner eens om eventuele restanten van je vorige grakadrivers op te ruimen.

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost, DVD en graka zaten aan dezelfde kabel van de voeding. Zodra de graka installed was trok deze meer stroom, waardoor de dvd te weinig kreeg en alleen nog maar cd accepteerde. Was het geval dat de dvd wel dvd's accepteerde dan kreeg de graka te weinig stroom en blauwe schermen waren dan het gevolg.

Nu heb ik 1 kabel uit mn voeding die ik voor mn HDD en DVD gebruik
en 1 kabel voor mn graka.
lopen als een zonnetje.

Bedankt voor de aandacht voor mijn probleem.
Pagina: 1