Welke dualhead/twinview kaart?

Pagina: 1
Acties:

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20
Oy,

Aangezien 2 videokaarten in mijn pc resulteerd in hele rare dingen ben ik op zoek naar een dualhead/twinview kaartje voor 2 monitoren. Ik heb nu een voodoo3 en wil eigenlijk wel even snel kunnen blijven gamen. Welke kan ik dan het beste nemen?

Hoe zit het eigenlijk met verschillende resoluties/refresh rates op de 2 monitoren? Ik heb me weleens laten vertellen dat deze gelijk moeten zijn? :?

Thanks!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In win 98 hoeven de refresh rates niet hetzelfde te zijn. Ik win2k ook niet maar dan moet je geloof ik een of ander truucje uitvoeren. Wat voor problemen had je trouwens met 2 vga kaarten?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:20
Ik draai w2k btw.

Naast mijn voodoo3 agp heb ik plm 5 verschillende pci kaarten geprobeerd (vd3, s3 8mb, etc.), nadat deze 1 tot 5 minuten in mijn pc hingen en werkte onder w2k kreeg ik allemaal rare, andere kleuren, pixels op wisselende plaatsen wat resulteerde in een hangende pc. Het vreemde is is dat dit bij elke verschillende kaart gebeurde. Volgens de dualmonitor db (ik weet helaas de url niet uit mijn hoofd) zouden alle combi's die ik heb geprobeerd onder w2k moeten werken maar helaas. Vandaar dat ik nu maar over ga stappen naar een dualhead/twinview kaartje..