Amstrad DX3095

Pagina: 1
Acties:

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:56
Ik heb deze middag deze speler gewonnen van een eindejaarsactie...(linkje)
Afbeeldingslocatie: http://www.amstraditalia.it/img/prodotti/138_200.jpg
Als ik er zo even in de handleiding bladerde en de achterkant bekeek kijk, kwam ik tot de constatatie dat hij precies geen digital out (geluid), wel 5.1ch (gedecodeerd) of sterio.

Heeft er iemand ervaring met deze speler? Ik heb de voorbije 2uur op google en got zitten rondzoeken, maar veel verder dan italiaanse discussies (zonder veel inhoud precies :? ) en "hulp"vragen als deze kwam ik niet.

Er zijn 2 zaken die ik me afvraag:

1) Zou er een mouw te passen zijn aan die digital out? dan kan ik hem doorlussen naar m'n versterker, en het geluid deftig verwerken. 8)
2) is de firmware upgradebaar (zoja iemand een idee waar te vinden, zeker niet op die amstraditali.it... :(

Verwijderd

lijk me sterk dat deze geen digitaal oud heeft

Zelfs een blokker dvd speler heeft er een op zitten.

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:56
het lijkt er toch sterk op dat hij er geen heeft. in de handleiding staat er niks over en de connectoren zij devolgende (op achterzijde)
- Main L en Main R (de gewone stereo dus)
- YUV connectors
- video connector
- 5.1 output (6 stekkers: FL FR CEN SW SL SR)
- een scart fiche.

dus nergens een digital out :( (zoals op de dvd speler die hier thuis staat)

toch maar ff de schroevendraaier boven gehaald... blijkbaar is het hart van deze speler een SUNPLUS SPHE8202D decoder. Iemand een idee om hier digital audi uit te halen (kveronderstel dat hij er digitaal ingaat, en dan gedecodeerd wordt door die proc? dus aftappen ervoor moet lukken?

[ Voor 28% gewijzigd door Promy op 27-01-2007 21:36 ]