Toon posts:

verbindings uitvallen copperjet 1616

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds ik overgestapt ben op bbned alleen maar problemen. Het volgende probleem krijg ik niet opgelost:

Om de 5 minuten heb ik 2 kleine verbindingsuitvalletjes. Het internet gaat niet geheel uit maar precies om de 5 minuten hapert het internet. Ik heb alles al geprobeerd, aansluitingen gecheckt, ander netwerkkaartje, andere draden enz. Niks helpt.

Mijn internet provider zegt dat ze niks kunnen zien als ze monitoren maar in alle programm's zie ik een hapering van een halve seconde om de 5 minuten. Weet iemand hier een oplossing voor?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Ik heb dezelfde router via BBNED. Geen problemen...

Welke firmware draai je?
Heb je al geprobeerd zonder splitter?
Draai je ook VOIP met de 1616?
Is er iets te zien in het log?
Welke provider heb je?

Hoe minder je vertelt, hoe minder wij weten....!!!!

Verwijderd

Topicstarter
firmware 6.10

Voip draai ik ook, Pilmo is de provider.

Mijn verbinding is direct zonder splitter.

In het log staat er changed ip adress to ........

• cornfed99111
Moeilijke zaak...

Dan kan het alleen aan de verbinding liggen of er is een probleem met het modem zelf.

Bij | configuration-ports-dsl | moet je op | View advanced attributes.| klikken.

Zet die gegevens hier neer. Kan ik eens kijken of ze afwijken van mijn gegevens.

Oh ja, draai je ook bijzondere software? Bittorrent of EMule of zo?

Verwijderd

Topicstarter
daar kom ik niet in.. ik kan niet met het admin paswoord erin (volgens mij is dit pilmo regels) Ik draai geen bittorrent of andere download progs. Ik game alleen online....

• cornfed99111
Oh, je hebt je modem in bruikleen...??? Ook niet via Telnet?

Tja, dan wordt het moeilijk. Ik zie maar enkele oplossingen:

* probeer een ander modem uit. Zelfde probleem betekent verbindingsproblemen in de centrale.

* kijk eens wat de leds doen op je modem tijdens de 'uitval'. Als die uitgingen is zeer waarschijnlijk
het modem kapot.

* bellen met Pilmo...

Succes
Pagina: 1