herstelling > verkeerd onderdeel

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo allemaal,

ik ben zelf al enkele maanden in het bezit van een hp nc6320 notebook, heerlijk toestel en vooral het scherm wist mij te bekoren, nu vorige week begon het scherm wat vreemd te doen, en k heb de garantiedienst gisteren gecontacteerd.

ik heb op mijn standaard garantie een extra garantie gekocht nl 3jaar ter plaatse volledige garantie,
gisteren dus gebeld, situatie uitgelegd en deze morgen lag er al een vervangscherm in de bus. Nu mn behuizing zelf heeft ook al wat klappen gehad en un is de hersteller zo vriendelijk geweest ook de behuizing van het scherm te vervangen...

Probleem is mijn nc6320 is pikzwart en de behuizing is eerder blauwig -in elk geval duidelijk lichter van kleur - en da is 1 geen zicht. Op de behuizing staat verder nx6320 wat dus een heel ander model is, verder heb ik ook het gevoel dat dit scherm inferieur is tov het vorige dus heb ik ook het gevoel dat het schermz elf niet van de nc reeks is maar van de nx reeks...

Zou k hier nu voor terugbellen of niet, ik ben 90% zeker dat het scherm zelf niet het juiste is, en dat kleurverschil is ook wel wat vervelend.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-01 17:25
je kan iig bellen.

en netjes is het niet nee...

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2025
Kzou zeggen, think twice, Je betaald waarschijnlijk 150 euro meer voor die 3 jaartjes garantie mee. En zoals je zelf al zij, het is volledige garantie. Dus lees het contract eens door en ask yourself, kunnen ze mij iets maken als ik bel? Nee natuurlijk niet ;)

Moest ik voor 3 jaar betalen dan verwacht ik op zijn minst een deftige reparatie, en medelijden met de reparateur moet je niet hebben, die wordt er voor betaald ;) Kheb zo een beetje het gevoel dat dat het gene is dat je dwars zit.

Gewon terug bellen :9

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
ja het is beetje medelijden met de instalateur dat me dwars zit, beetje schrik dat die kerel onnodig over zijn voeten zou krijgen ofzo, is helemaal niet nodig.

Nuja k vind ook wel dat ze het maar correct moeten komen doen, heb tot slot toch 400€ extra voor die verzekering betaald...

Goed, bedankt allemaal ;)