Dit is niet de bedoeling op GoT. We verwachtten namelijk wat eigen input

.
Kijk eerst eens rond naar wat er te krijgen is voor jouw budget. Struin daarvoor sites af van Asus, HP, Dell, Toshiba, Sony en dergelijke. Uiteraard kan het geen kwaad om ook op reguliere webshops te kijken. Menig winkel (te vinden middels de pricewatch) heeft notebooks in haar assortiment. Bekijk en vergelijk de specificaties.
Weet je niet welke onderdeling goed zijn? Zoek dan benchmarks daarover. Wil je ervaringen lezen over een bepaalde laptop? Zoek dan reviews en ervaringen. Zoek bv. eens met Google naar Notebookreview. Het kan goed zijn dat je een speciaal model niet kunt vinden. Indien dat zo is doe je er verstandig aan om te kijken naar omliggende modellen. Toen ik mijn notebook uitzocht heb ik een review gelezen over een model met veel lagere specificaties. Echter wel een model uit dezelfde serie waardoor de ervaringen over het toetsenbord en het scherm ook voor mijn model relevant waren.
Verder lees ik bij de eisen geen accuduur, geen processor en geen specifieke videokaart. Dat zijn drie zaken die je zeker tegen gaat komen bij het selecteren van een notebook met een waarde van max. € 2100,- kom je zeker enkel modellen tegen met dual-layer, dual-core processoren, 2G
B RAM, een 100GB+ schijf (5400RPM? 7200RPM?) e.d.
Om een idee te geven: Voor €1000,- is het wel mogelijk om een Intel Core 2 Duo T5500, GeForce Go 7300 en 1x1GB DDR2 aan te schaffen. Dit alles met een 120GB HDD en vanzelfsprekend een goede DVD brander en een laptop-tas.
Mocht je na het zoeken nog een aantal notebooks hebben maar kun je geen keuze maken open dán pas een topic. Houd echter wel
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? in de gaten

.