Toon posts:

Acer Aspire L100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dit systeem.....

Het is namelijk zo dat dit een vervanger moet worden voor me oude latop aangezien ik het scherm op de laptop bijna niet gebruik (apparte 19 Inch WS tft) ivm de ergonomische houding leek me dit een goede vervanging, maar voor dat ik hem wil gaan kopen zou ik graag willen weten of het een dergelijk systeem is. Het

Het moet voornamelijk de volgende programma's kunnen draaien:
Autocad 2006
Office
Coreldraw

Ik zou graag jullie reacties over dit systeem willen horen.

Link:
http://acer.nl/acereuro/p...rc=3017809771#inu57_36908

bvd.

Kevin

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp....

Verwijderd

Al gekeken naar de eisen die de verschillende programma's stellen aan de computer?

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

3DDude

I void warranty's

Je bedankt je zelf ? of kick je je topic gewoon na een uurtje?

Mocht je jezelf bedanken wat heb je dan nog meer uitgevonden ? :P

ik zeg dit: Legitieme Windows® XP Media Center Edition 2005, AMD® Athlon 64 3800+ DC, 1024MB (2x 512MB SODIMM), 250GB SATA 7200rpm, DVD-RW Multi (tray less), 1Gbit LAN, FW1394, nVidia 6150 DVI, 7.1Dolby Digital, 5-in-1 card reader, incl. USB keyboard & optical mouse

Ziet er over het algemeen leuk uit. Wil je windows Media Center Edition ?

[ Voor 39% gewijzigd door 3DDude op 27-01-2007 20:36 ]

Be nice, You Assholes :)

Verwijderd

3DDude schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:34:
[...]

Je bedankt je zelf ? of kick je je topic gewoon na een uurtje?

Mocht je jezelf bedanken wat heb je dan nog meer uitgevonden ? :P
Er zit wel netjes een dag tussen :+

Maar Torr niks gaat hier vanzelf.. Een topic beginnen en vervolgens de site verlaten om een dag later weer terug te komen en kijken wat er is gezegd, is niet echt de bedoeling hier.. Er wordt ook wel eigenlijk inbreng verwacht

In dit geval had je bijvoorbeeld al even kunnen kijken welke eisen AutoCad en Coreldraw aan de Pc stellen.. Zou al een hoop verschil maken

/offtopic
Overigens zijn er veel anti-Acer mensen op GoT dus deze laptop zal je maar door weinig mensen worden aangeraden

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:37:
[...]

/offtopic
Overigens zijn er veel anti-Acer mensen op GoT dus deze laptop zal je maar door weinig mensen worden aangeraden
t is geen laptop ;)

maar specs zien er idd goed uit, maar of hij voldoet aan jou eisen?? Office en CorelDraw gaan wel lukken, maar ik weet niet wat Autocad graag ziet voor specs.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 20:41 ]

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

3DDude

I void warranty's

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:37:
[...]

Er zit wel netjes een dag tussen :+

Maar Torr niks gaat hier vanzelf.. Een topic beginnen en vervolgens de site verlaten om een dag later weer terug te komen en kijken wat er is gezegd, is niet echt de bedoeling hier.. Er wordt ook wel eigenlijk inbreng verwacht

In dit geval had je bijvoorbeeld al even kunnen kijken welke eisen AutoCad en Coreldraw aan de Pc stellen.. Zou al een hoop verschil maken

/offtopic
tis zo te zien soort van thin-client ding net als die nieuwe shuttle, wel gaaf imo :P maar dan weet ik
1. de prijs niet
2. of ik windows mce edition er wel op zou willen
verder zijn de specs wel goed genoeg voor autocad en stuff.
maar Torr reageert niet meer, dag :9

[ Voor 3% gewijzigd door 3DDude op 27-01-2007 20:44 ]

Be nice, You Assholes :)

Verwijderd

kost in de winkel tussen de 600-650, moet op internet vast wel iets goedkoper lukken.
Momenteel even te lui om op te zoeken :+

Verwijderd

Ik heb zo'n ding staan in de woonkamer. Wat wil je weten?
Het is overigens geen thin-client hoor, dat is echt wat anders.

Hij doet het verder prima. Is lekker stil, totdat je echt de processor laat werken. Een HD film afspelen trekt hij prima, maar je ziet de CPU utilisation toch snel richting de 70% schieten. Dan begint hij toch wel een beetje te blazen.

Overigens ondersteund hij standaard geen 5.1 geluid. Ik heb een USB geluidskaart gekocht met optisch uit waarna ik nu wel Dolby Digital af kan spelen op mijn receiver.

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2025

Ross

Live Life

Zit hier nou wel of geen video out op? Ik kan het bij de specificaties niet vinden, maar het zou er toch op moeten zitten.

ola

Pagina: 1