Toon posts:

Problemen TweakDSL 16-24 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een TweakB 16-24 abbo (locatie Haarlem). Tot en met vanmorgen 7:30 deed internet het prima. Daarna helemaal niks meer, terwijl wel het DSL en Internet lapje brand op mijn Zyxel ADSL2 modem. Computer een paar keer opnieuw opgestart. Het modem een paar keer opnieuw opgestart. Niks helpt. De helpdesk kon me ook niet meer vertellen. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik de boel weer aan de praat kan krijgen?

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 12:50

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:00:
Wij hebben een TweakB 16-24 abbo (locatie Haarlem). Tot en met vanmorgen 7:30 deed internet het prima. Daarna helemaal niks meer, terwijl wel het DSL en Internet lapje brand op mijn Zyxel ADSL2 modem. Computer een paar keer opnieuw opgestart. Het modem een paar keer opnieuw opgestart. Niks helpt. De helpdesk kon me ook niet meer vertellen. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik de boel weer aan de praat kan krijgen?
even 1 pc op je modem aansluiten dus geen router.

heb je wel verbinding met je pc en modem? kan je inloggen op je modem instellingen pagina?

You are NIJL-ed!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Yes!! Als een wonder doet alles het nu in eens weer. Nu maar hopen dat alles het blijft doen.