Toon posts:

Orange account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net 2 vouwdozen binnen, en een brief waarin staat of ik de Livebox wil terugsturen... wtf?
Verder staat er helemaal niet waarom.
Abbo (Wanadoo ADSL Family) is 16 april 2006 aangevraagd en loopt 12 maanden, dus die kan ook niet verlopen zijn.

Ik probeer in te loggen op de site om zo meer te weten te komen, krijg ik het volgende:
Je account is geblokkeerd, neem contact op met Orange via 0900 0134 (50 cent per minuut).

Word ik nog eens verplicht om te gaan bellen :S Ik ga mooi geen 50ct per minuut betalen, ze sturen maar een normale brief 8)7

Dit kunnen ze toch niet zomaar doen?

Verwijderd

Je zult hier waarschijnlijk wel even voor moeten bellen ja, maar dat het geen normale gang van zaken is dat is toch wel duidelijk... :?

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Rekeningen wel betaald!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12 21:04
Illegale actieviteiten uitgevoerd? Mischien heb je spyware oid waardoor je in ene botnetwerk bent gekomen -> geblokt door de provider?

Tja ik zou bellen, het kost wel wat geld, maar anders zit je al die tijd zonder internet. Als je niet belt komt je ws ook niet meer te weten.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vreemd is het zeker, maar ik zou toch gewoon gaan bellen. Als het een fout van hun is kan je altijd op een normale vriendelijke manier vragen of er compensatie in de kosten gemaakt kan worden.

Kan zijn dat jij je geld niet betaald hebt en erover heen gelezen oid hebt ?

edit:
zo je meot steeds sneller typen hiero wil je optijd zijn x) :P

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 26-01-2007 15:21 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:27

Barrycade

Through the...

Of iets te veel "gedeeld" met de rest van internet?

Maar daar hadden ze wellicht wel eerst even over mogen communiceren.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net m'n pa even gebeld (bah, gescheiden ouders) maar die zegt alles gewoon betaald te hebben. Verder ook geen enge brieven gehad, zijn post komt gewoon nog hier thuis.

Maar er zit dus niets anders op dan even te bellen, zal ik nu even doen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:24
Denk je dat wij kunnen gokken wat het probleem is met jouw internet verbinding?
Zoals al aangegeven, gewoon bellen en wanneer het hun fout is, vraag je of je compensatie krijgt voor de gemaakte kosten.
Kan het zijn dat iemand jouw internetverbinding opgezegd heeft?

Nogmaals, Orange kan jou meer vertellen over wat er nu aan de hand is dan dat wij dat kunnen. Of er moet toevallig iemand hier rondlopen die bij Orange werkt en dus klantgegevens kan bekijken.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de uitkomst. Klinkt allemaal namelijk heel erg vreemd.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 26-01-2007 15:26 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
ik vrees dat je wel zult moeten bellen.
wachten op genoemde brief kan lang duren

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Dus toch een betalingsachterstand... leuke pa :S

Nouja ik stuur dat ding gewoon terug en ik sluit zelf wel een abonnement af. Tot die tijd maar even op de wifi van iemand uit de buurt
Pagina: 1