Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

product survey probleem

Pagina: 1
Acties:

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 22:10

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
Ik heb een mailtje gestuurd naar de afdeling van product survey, en ik heb nog geen reactie (na een paar dagen), maar ik vraag me af of er meer mensen zijn met het volgende probleem:

De quote is mijn e-mail
Hallo

Ik heb een vreemd probleem met de productsurvey. Voor zover ik het weet kan ik dat zelf niet oplossen. Ik hoop dat ik daarvoor goed zit.

Ik heb net een dell 2007wfp aangeschaft, en wil daarvan een productsurvey maken, maar als ik 'dell 2007wfp' invul in de productsurvey index, krijg ik de volgende melding:

"Er werden geen producten gevonden.
Probeer minder beperkende zoekcriteria, bijvoorbeeld door de minimale beoordeling op geen te zetten. Zo kunnen er ook producten zonder surveys gevonden worden."

Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat zo'n recent scherm er niet tussen staat (de Dell 2007fp is wel te vinden namelijk). Ik heb echter al 3 andere surveys gemaakt, 2 van Jewel laptops, en 1 van de NEC 20wgx2. Van die product surveys kan ik alleen de NEC terug vinden. Als ik 'Jewel' invul in de index krijg ik dezelfde melding. Maar mijn surveys zijn niet de enige die missen. Het index getal wat het aantal surveys in een categorie aangeeft is altijd/zeer vaak te hoog voor wat ik op mijn scherm krijg, wat betekend dat ik meer mis. Als voorbeeld: Bij 'productsurvey - laptops - apple laptops' staat een indexcijfer van 9, maar ik zie er maar 2 op het scherm. Dit probleem houdt zich aan op een totaal ander adres (school bijvoorbeeld).

Ik heb het probleem eerder gehad, en heb daar eerder contact over opgenomen met uw site. Het was toen opgelost voor langere tijd (al weet ik niet hoe). Zou u misschien nog een keer kunnen kijken?

Met vriendelijke groet:

Ben
Accountnaam: Thy King
Ik heb ook aan een vriend van mij gevraagd of hij hetzelfde probleem heeft, en daarop heeft hij bevestigend geantwoord. Nu is dus mijn vraag: zijn er meer mensen met hetzelfde probleem: Dat ze artikels missen in de product survey van tweakers.net?

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Frontpage Algemeen > Buyers Zone

Daar kunnen ze je beter helpen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
oeps, sorry :D *note to self: BETER LEZEN!!!*

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik kan zien staat die er wel tussen? Als ik '2007wfp' invul op de indexpagina van de Productsurvey, dan staat die wel tussen de resultaten.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hier staat hij er echt niet tussen. :)

[edit]
Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ccd363df6d270f2d0d3f765dccc74e74/full.png

[ Voor 58% gewijzigd door AtleX op 26-01-2007 14:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Robin schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:47:
Zover ik kan zien staat die er wel tussen? Als ik '2007wfp' invul op de indexpagina van de Productsurvey, dan staat die wel tussen de resultaten.
2007wfp
Er werden geen producten gevonden. Probeer minder beperkende zoekcriteria, bijvoorbeeld door een ander trefwoord te gebruiken.

EDIT
zoeken op wfp levert alleen de
Dell Ultrasharp 2407WFP (24", 16ms, D-sub/DVI-D, 4...
op

zoeken op 2007 geeft
3 Dell UltraSharp 2007FP (20.1", ?ms, D-Sub/DVI-I, Z...

er is dus de 2007FP en niet WFP (typefout?)

is geen tepefout, niet goed gelezen sorry

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 14:55 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Landenfilter kwestie ;)

Met landenfilter op 'alle landen' zie je em wel staan.

Van dat product zijn geen prijzen bekend, en dus is er ook geen land aan gekoppeld. Daardoor is ie alleen te zien als je het filter op 'alle landen' zet :)

[ Voor 49% gewijzigd door Orion84 op 26-01-2007 14:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
AtleX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:
Hier staat hij er echt niet tussen. :)

[edit]
Screenie:
[afbeelding]
Dat zie ik net zo, wanneer ik die link pak.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

http://tweakers.net/productsurvey/136193

also; zie mijn vorige post!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 14:55 ]

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Orion84 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:51:
Landenfilter kwestie ;)

Van dat product zijn geen prijzen bekend, en dus is er ook geen land aan gekoppeld. Daardoor is ie alleen te zien als je het filter op 'alle landen' zet :)
Wat je dus kunt doen in je layout settings.

[ Voor 65% gewijzigd door AtleX op 26-01-2007 14:53 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
Landenfilter kwestie

Van dat product zijn geen prijzen bekend, en dus is er ook geen land aan gekoppeld. Daardoor is ie alleen te zien als je het filter op 'alle landen' zet
En die setting kan je weer alleen aanpassen als je een betaalde account heb. Dus dat lost het
probleem niet op.

[edit]Daarnaast is de 2007wfp gewoon in NL te verkrijgen, dus dat daar geen prijzen van bekend zijn is ook vreemd?? *zoekt even*, nee, staat ook niet in de pricewatch. Op dell.nl staat er gewoon een prijs voor.

[nog een edit]Misschien kan iemand de 'default' landenfilter aanpassen? (het landenfilter wat je krijgt met een niet-betaalde-/geen full- account)

[ Voor 33% gewijzigd door Thy King op 26-01-2007 15:38 ]

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
*bump*

Zou iemand die dit kan zo vriendelijk willen zijn het probleem (zie bovenstaande posts) op te lossen? Je/ik kan namelijk de default landenfilter niet aanpassen zonder een full abonnement.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Kun je dit svp op Devtrack plaatsen, aangezien hier een devver naar moet kijken. :)

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
zo te zien staat het er al op :D, yoeri (dank je :D) heeft het erop gezet. Nu maar wachten..

*edit* even een comment bijgevoegd..*

[ Voor 28% gewijzigd door Thy King op 30-01-2007 10:47 ]

Pagina: 1