Hallo mensen.
Ik heb vorige week een pc geassembleerd maar ik heb een vreemd probleem.
Ik heb eerst windows geinstalleerd .. alles ging goed , en ineens bij het installeren van gpu drivers hangt hij. Ik reboot en alles lijkt weer goed te zijn en heb toen alle drivers verder geinstald en na 10 minute hing hij weer.
Ik starte pc op stond er
System/config could not be found dus boote windows niet.
Ik windows opnieuw geinstaleerd, en hij hing toen ik in windows zat ..... ik zag het al aankomen, reboot en ja hoor
Operating system could not be found.
Ik wil windows instaleren en elke keer als ik boot van cd vul ik de harddisk enz. in en dan laad hij en reboot hij voordat hij in de "windows installatie "komt
Waneer hij aan het rebooten is zegt hij operating system not found en als ik dan ga kijke hoeveel me hd in gebruik heeft is het niets
?
Ik heb de volgende spec:
Asus m2npv-vm
amd am2 x2 3800 +
2x 512 kingston geheugen ddr2 pc5300
CRS 400 watt voeding / Tagan 420 watt voeding
nvidia geforce 6800 ultra
western digital 200 gb hdd en 250 maxtor hdd( sata)
Ik heb het volgende geprobeerd :
De crs voeding verwisseld met de tagan
Geheugen appart geprobeerd en in dualchannel
Windows installed op de western digital schijf ( die ik eerder gebruikt heb dus weet dat die heel is )
Windows installed op de maxtor schijf
bios op default gezet
a.u.b ik ben er al 3 dagen mee bezig... ik heb searching gedaan maar ik kom er echt niet uit.
Met vriendelijke groet ,
Kradius
Ik heb vorige week een pc geassembleerd maar ik heb een vreemd probleem.
Ik heb eerst windows geinstalleerd .. alles ging goed , en ineens bij het installeren van gpu drivers hangt hij. Ik reboot en alles lijkt weer goed te zijn en heb toen alle drivers verder geinstald en na 10 minute hing hij weer.
Ik starte pc op stond er
System/config could not be found dus boote windows niet.
Ik windows opnieuw geinstaleerd, en hij hing toen ik in windows zat ..... ik zag het al aankomen, reboot en ja hoor
Operating system could not be found.
Ik wil windows instaleren en elke keer als ik boot van cd vul ik de harddisk enz. in en dan laad hij en reboot hij voordat hij in de "windows installatie "komt
Waneer hij aan het rebooten is zegt hij operating system not found en als ik dan ga kijke hoeveel me hd in gebruik heeft is het niets
Ik heb de volgende spec:
Asus m2npv-vm
amd am2 x2 3800 +
2x 512 kingston geheugen ddr2 pc5300
CRS 400 watt voeding / Tagan 420 watt voeding
nvidia geforce 6800 ultra
western digital 200 gb hdd en 250 maxtor hdd( sata)
Ik heb het volgende geprobeerd :
De crs voeding verwisseld met de tagan
Geheugen appart geprobeerd en in dualchannel
Windows installed op de western digital schijf ( die ik eerder gebruikt heb dus weet dat die heel is )
Windows installed op de maxtor schijf
bios op default gezet
a.u.b ik ben er al 3 dagen mee bezig... ik heb searching gedaan maar ik kom er echt niet uit.
Met vriendelijke groet ,
Kradius