Ik heb over 2 weken ofzo een LAN party en wij spelen allemaal op de Xbox360 en dan ook vooral Halo 2. Alleen wil ik nu dat ik die statistieken van halo 2 opgeslagen worden op mijn computer, zodat we op het eind kunnen kijken, wie de meeste kills heeft en wie over het algemeen het beste heeft gepresteerd. Maar nu heb ik al een tijdje zitten zoeken en het enige wat ik heb kunnen vinden is wat sniffers, maar deze kunnen niet de data lezen uit de Xbox/Xbox 360 (je kunt wel zien dat er meer dataverkeer is als je bijvoorbeeld een granaat gooit).
Nu is mijn vraag, is er al een programma die het mogelijk maakt om de Halo 2 stats in een LAN op te slaan op me computer? Of is het op een manier mogelijk met een sniffer?
PS. ik weet niet precies of dit in het goede topic zit, anders moet je het maar even moven (me eerste post hè
Alvast bedankt voor jullie tijd.
Nu is mijn vraag, is er al een programma die het mogelijk maakt om de Halo 2 stats in een LAN op te slaan op me computer? Of is het op een manier mogelijk met een sniffer?
PS. ik weet niet precies of dit in het goede topic zit, anders moet je het maar even moven (me eerste post hè
Alvast bedankt voor jullie tijd.