Toon posts:

Docking station Acer Travelmate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen (nog net),

Ik heb een vraagje, heeft er iemand ervaring met docking stations voor de Acer Travelmates en/of Aspires? Op het internet vind ik eigenlijk alleen deze:
http://www.beslist.nl/com.../Acer_(_LCD0203002_).html
En voor zover ik weet hebben de Travelmates en Aspires geen aansluiting aan de achterzijde waar dit docking station op aangesloten kan worden!

Kortom, wie o wie weet er een docking station voor de Travelmate of Aspire van Acer?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt! :)

Als dit topic in het verkeerde forum staat, excuses! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Acer Travelmates die ik in handen heb gehad over de afgelopen 2 jaar hadden allemaal geen dockingstation connector. Logischerwijs volgt daaruit dat je er ook geen dockingstation voor hebt.

Waarom wil je een dockingstation hebben? Er zal vast wel een alternatief te bedenken zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dus dan houd het voor die laptops al een heel eind op... :)

Het is voor een kennis van mij, die het liefst zijn desktop in wil ruilen voor een laptop, maar het liefst wel gewoon toetsenbord en muis blijft houden, maar geen zin heeft in het ruilen van kabels elke keer! ;) Dus een docking station zou voor dit geval ideaal zijn. Ik weet het type niet precies van de laptop, dat krijg ik binnenkort te horen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het alleen om keyboard en muis gaat (en evt nog een printer ofzo) pak dan gewoon een USB hubje waar je die kneut inprikt. Dat is het aansluiten van 1 kabel (misschien 2 als je bedraad netwerk wilt). Dat lijkt me toch wel overkomelijk of niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook wel, maar het zou ideaal zijn om er een docking station voor te gebruiken, omdat je dan ook geen AC-adapter meer hoeft aan te sluiten etc! ;)

Maargoed, als het niet anders kan, dan moet het maar via een USB hubje! :)

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite! :)