Ik zou niet weten of dit de passende plaats is voor dit topic. Maar mijn vraag is als volgt: Ik bouw graag pc´s als hobby. Nu heb ik een aantal complete computers, ik mis alleen de backplates van deze moederborden. Weet iemand misschien een adresje of een winkel waar ze deze dingen verkopen? (voor een schappelijke priijs). Ik heb van allerlei verschillende moederborden die geen standaart backplate hebben. Bijvoorbeeld een hp vectra met de usb aansluitingen helemaal rechts. Het liefst in de omgeving Tilburg.
Mail de mobofabrikant. Grote kans dat zij die wel voor je hebben en wil toesturen. Dan hangt het weer een beetje af van wie het is (gigabyte doet/deed het zonder probs, bij Asus kun je het vergeten, die sturen niets).
En anders V&A en het ruiltopic in de gaten houden, komen ze ook in langs
En anders V&A en het ruiltopic in de gaten houden, komen ze ook in langs
[ Voor 0% gewijzigd door TERW_DAN op 26-01-2007 11:31 . Reden: Woei, 38.000e post ]
Als ik jou was zou ik een advertentie openen in de V&A, een foto erbij van de achterkant van elk moederbord + type nummers, er zijn dan zat tweakers die een passende IOshield (dat is namelijk waarschijnlijk wat je bedoeld I.P.V bacplates) hebben.
Suc6!
Suc6!
Ok bedankt dat zal ik eens proberen, maar zou er geen bedrijfje zijn die de plaatjes gewoon perst? Anders is dat misschien een idee om hier een bedrijfje in te beginnen.
Nee, voor zover ik weet zijn die er niet. Daarbij, ik denk niet dat daar ook maar iets in te verdienen is gezien er neit echt een markt is voor die dingen en mensen vast niet bereid zijn 10 euro neer te leggen voor een backplateVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:40:
Ok bedankt dat zal ik eens proberen, maar zou er geen bedrijfje zijn die de plaatjes gewoon perst? Anders is dat misschien een idee om hier een bedrijfje in te beginnen.
Gewoon bij de mobofabrikant aan de mouw trekken dus.
Ik had wel een gast gevonden op marktplaats die er een hoop heeft maar die vraagt 6 euro per stuk en dat vind ik eigenlijk ook al teveel geld. Aangezien ik evenveel voor de moederborden heb betaald.
En zou Hp die backplates opsturen?
En zou Hp die backplates opsturen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 11:47 ]
Als je een beetje handig bent (of handig word
) dan zou je ze ook zelf kunnen maken met aluminium en een dremel. Denk dat je een paar backplates wel kunt uithalen, maar het zal altijd lastig zijn. Ik zelf houdt moederbord en backplate altijd bij elkaar, wat er ook gebeurd.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Ik ben bang dat een OEM die dingen niet snel heeft liggen (die bouwen hele pcs ergens in een land waar dat weinig kost en reserve onderdelen hebben ze vaak nauwelijks, zeker niet dit soort dingen). Maar in HP systemen zitten Asus planken, dus je kunt kijken of je een Asusbord kunt vinden met dezelfde layout.
Bedankt voor alle reacties, en ik zal op alle mogelijke manieren proberen dit voor elkaar te krijgen. Als laatste optie kan ik dan nog altijd zelf aan de slag gaan.
Pagina: 1