Toon posts:

[2000 Server] Na inloggen met mstsc crasht server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met Terminal Services.

Als er via mstsc.exe ingelogd word dan crasht de Win2000 Server (blauw scherm met kernel fout)

Bij het opnieuw opstarten krijg ik weer dat blauwe scherm, soms moet ik deze 3x opnieuw opstarten voordat ik weer kan inloggen.

Voor de rest doet de server goed, maar dus telkens met inloggen op de Terminal Services crasht deze, voor zover ik weet is er niets gebeurd aan deze server waar het eventueel aan kan liggen. Het was van het ene op het andere moment.

Iemand die dit ook meegemaakt heeft em mij eventueel kan helpen?

Greetz,
Syntiaan

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk blauw scherm krijg je dan? En heb je er zelf al wat over gevonden? Verder mis ik ook nogal wat info over je opstelling: Heb je bijvoorbeeld alle patches tot nu toe gedraaid op de server, watvoor server is het, en wat heb je al gezien in de logbestanden van die server. Misschien is dit wel eenvoudig te herleiden naar een wijziging in de configuratie?
Lees ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ eens door, want met de informatie die nu in je topicstart staat is het erg moeilijk om er op te reageren, kan aan 1001 dingen liggen als we qua details niks weten :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, ik zal even een wat gedetaileerder bericht posten

Greetz,
Syntiaan

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:14:
Mijn excuses, ik zal even een wat gedetaileerder bericht posten

Greetz,
Syntiaan
Waar blijft dat bericht dan? Zo kunnen we hier niet zo veel mee ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters