Toon posts:

Plesk sitereview werkt niet bij PHP-sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen allemaal!!
Ik heb een vraag over php in mijn plesk server.

Mijn Plesk server is helemaal goed ingesteld! De dns staat goed alleen er is nog 1 ding niet goed waar ik niet achter kan komen!
Als ik via een plesk een website wil bekijken van 1 van mijn domeinen dan doen sommige het wel en sommige niet!
Ik ben er achter gekomen dat de sites met html het wel doen maar die met php niet door komen in plesk!
Zouden jullie misschien iets weten wat ik moet veranderen in php of iets andere misschien :?

Alvast bedankt :Y

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:35
Hoezo 'doorkomen'? Krijg je wel response van apache? Wat voor headers? Wat voor status code?
Wat is de inhoud van de pagina?

Verwijderd

ok PHP sites worden dus niet geparsed?

wat voor meldingen krijg je precies?

Verwijderd

Topicstarter
FlorisB schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:02:
Hoezo 'doorkomen'? Krijg je wel response van apache? Wat voor headers? Wat voor status code?
Wat is de inhoud van de pagina?
Hoe kan ik checken of response krijg van apache?

In plesk kan je onder domeinen een "site preview"doen. Als ik dat doe dan worden de HTML sites wel weergegeven en de site die met PHP zijn opgebouwd worden dan niet weergegeven.

En hoe kan ik de status code zien of tevoorschijn krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:04:
ok PHP sites worden dus niet geparsed?

wat voor meldingen krijg je precies?
Ben niet bekent met de term "geparsed". Ik krijg niet specifiek een melding maar krijg de default website in plesk als er een php website word geladen.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 10:41

Eijkb

Zo.

Wat voor server heb je? Dedicated? Of zo'n leuke VPS zonder support? In het laatste geval wens ik je veel succes gezien je vragen derhalve zijn dat er niet 1,2,3 een makkelijk antwoord op te formuleren is. In het eerste geval: Bel je hoster.

Meest voor de hand liggende oplossing: Vink php aan in je Setup scherm van het desbetreffende domein. Het standaard domein (bereikbaar via het IP) heeft standaard geen PHP support.

[ Voor 27% gewijzigd door Eijkb op 26-01-2007 10:28 ]

.

Verwijderd

Topicstarter
Eijkb schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:27:
Wat voor server heb je? Dedicated? Of zo'n leuke VPS zonder support? In het laatste geval wens ik je veel succes gezien je vragen derhalve zijn dat er niet 1,2,3 een makkelijk antwoord op te formuleren is. In het eerste geval: Bel je hoster.

Meest voor de hand liggende oplossing: Vink php aan in je Setup scherm van het desbetreffende domein. Het standaard domein (bereikbaar via het IP) heeft standaard geen PHP support.
We hebben een fedora core 4 server geinstalleerd.

Hoster? Bedoel je niet de reseller? Want wij willen zelf domeinen gaan hosten met Plesk 8.0.1 .

Wij willen ongeveer 80domeinen gaan hosten. Dus er is geen standaard domein. En dan kan je voor elk nieuw domein een template aanmaken waarin standaard php aangezet word. Maar voor de sites die JUIST alleen maar PHP hebben laten niks zien. Sites waar alleen HTML op staat worden wel gewoon weergegeven in de internetbrowser.

Het lijkt of plesk voor de site preview geen PHP ondersteunt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 10:55 ]

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 18:46

John2B

I Love RAID5..!!

Standaard staat er in de root een index.html of index.htm die standaard wordt geopend tenzij er een index.php staat. En kan je de volgorder volgens mij ook aan geven.

Knullig basis vraagje maar ik ken je kennis nivo niet.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat zijn de HTTP headers die je terug krijgt als je een PHP pagina opent in je browser? En wat zie je dan in de access_lag van Apache? Als je een PHP script via de commandline van de server uitvoert, wat zie je dan?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Pagina: 1